Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Sliter virkelig med dette nå, vet det forsvinner etter fødselen. Men vil gjærne gi meg selv og kjæresten en god natts søvn igjen. Drikker slimløsende hostesaft hver kveld, hjelper noen ganger litt, men ikke alltid, noen som har noen råd?
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Jeg måtte spørre sambo om jeg også snorker nå, og det gjør jeg visst - ille også! Sambo snorker også, og det plager meg vanligvis ikke, men kan være slitsomt å høre på når jeg ikke får sove selv. Jeg leste en gang tips om å smatte med tungen når han snorker, og det funker faktisk! Men har jo ingen langvarig effekt da..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Jeg snorker også nå. Aldri ellers. Hjelper meg med en ekstra pute og så dulter mannen min litt i meg så jeg snur meg (Regner med du har snakket med legen om hostesaften. Jeg hadde skikkelig kjip hoste jeg var redd skulle utvikle seg til bronkit for det har jeg opplevd noen ganger... var nesten ingen hostesaft legen ville anbefale meg..)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Hei, har ikke snakket med legen om hostesaften, men bruker bare Solvipect, står på flasken at det ikke er vist noen skadelig virkning ovenfor fosteret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå