Gå til innhold

modningakupunktur i sandnes/stavanger....

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet?? utenom jordmor hos braut for hun har ferie og birger refsnes på sola han har og ferie...:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener de har modningsakupunktur nede i Vågen i Stavanger. De jordmødrene som holder til i samme bygg som Skagen Bakeri/Hansenhjørnet.

Lurer på om de heter Mama Stork eller noe...

Jeg får modningsakupunktur på Fødeloftet på UiS fra termindato da jeg skal føde der.

Hvor skal du føde?

Skrevet

Jeg dro til Sandnes Naturmedisinske Senter i Langgata i Sandnes. Det var helt ok. Det var en sykepleier der som var veldig hyggelig. Gikk dit 2 ganger, trengte ikke gaa de to siste for jenta vaar kom foer termin :-).

Skrevet

nede på skagenkaien ligger som nevnt ovenfor mamastork. Det er personalet som driver fødeloftet som også arbeider her. Jeg går til modning der nå og det koster kr 300 pr gang. Telefon til dem er 51 89 38 21

Skrevet

jeg skal føde på universitetsykehuset jeg også....fødeloftet har vel stengt frem til 16 aug stemmer det??....tar vanlig fødeavd håper jeg kan få bittelitt før....

Skrevet

når begyte du der,hvor langt var du kommet?? jeg kan bare ringe til dem så får jeg og forhåpentligvis?? ...takk for tlf nr kjempe flott:)

Skrevet

Jeg har bare vært der en gang, nå torsdag som var. Skal gå igjen førstkommende mandag og torsdag samme uke. De anbefalte å ta 3 ganger. Da jeg fikk mittt andre barn for 3,5 år siden hadde jeg bare 2 timer og så kom hun. Blir spennende og se etter 2 time nå da....

Kjente sterke smerter i underliv og nedre del av magen umiddelbart etter første time og går utifra at det var modning.

Du ringer dem bare på telefon og oppgir termin og ønsket dato for akkupunktur. De anbefalte meg første time i uke 38 + 0. Lykke til

Skrevet

Fødeloftet åpner forresten 13 august kl 7 om morningen;)

Skrevet

fødeloftet må ikke forveksles med mamastork. Fødeloftet er på sykehuset og har kun med fødsler å gjøre. Mamastork, der de blandt annet driver med akkupunktur, er åpen alle hverdager og det er bare å ringe.

Skrevet

hørte det var akupentur på ganddal terapi og trening..tenkte å ringe der neste uke å høre om det var noe ledigt. forsto det ligger i samme bygg som rimi og europris for de som er kjent på gandal:)

Skrevet

ja har vært på ganddal på terapi en gang....hmmm men er jo litt skeptisk til å la all slags folk stikke nåler i meg.er trygt å bruke noen som har erfaring me plassen:)....

Skrevet

jeg er i uke 37 nå på mandag...skal jammen ringe med en gang jeg våkner på mandag...håper jeg får tid..hadde vært spennende.kunne tenkt meg å føde på fullmåne 29 el 28 juli:):)

Skrevet

en veninne av meg gikk dit og hun var veldig fornøyd med ganddal,hun fødte 11dager før termin. gikk til ei som heter marit som er akupentør.. men det kan jo være mer betryggende å ta mamastork i stvg da,siden de jobber på føden itillegg:)

Skrevet

tja...er jo en akupunktør på sola som sier han har lært opp jordmødrene på sus..så akupunktører kan være like trygge di så lenge du vet noen som har vært der:)...liker best det....takk for mangen tips...var redd jeg måtte vente til 2 dager over termin for da har jordmor satt opp time til meg hos henne,men jeg vil litt før...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...