silkeføre Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Hadde første time på Klinikk Fjeld på Majorstuen denne uken. Bruker normalt en annen, men hun har tatt ferie. Klinikk Fjeld ble anbefalt her på forumet, virker som om de driver mye med ufrivillig barnløshet, graviditetsplager og modningsak. Merket ikke noe spes denne uken, neste uke har jeg satt opp to timer. Fire uker til termin, visstnok passende tidspunkt å begynne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå