*3 prinsesser* Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Min yngste prinsesse på 15 mnd har begynnt å rusje selv på en lokal lekeplass:-) Jeg er selvfølgelig kjempe stolt:-)
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Ja det er stas vet du:) Gutten min begynte også på den tida. Kastet seg utfor på magen med hodet først;)
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Nå virker jeg sikkert dum, men rusje? hva er det?
alvefrøken Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Skjønner jeg godt Snuppa her begynte også å skli selv på den alderen, kjempegøy !
lifa og Eline Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Er ikke det moro å se på. Hos oss kan hun ikke det for sklia er alt for stor for henne er 17 mnd. Men i barnehagen der pappaen hennes jobber har de en sklie, elelr egentlig 2 som de helt ned i "gå" alderen trygdt kan skli nedover på selv. Snuppa her elsker å skli.
Gjest_1001 Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Hehe, jaaaa... det er så kjekt. Min begynte å greie det helt når han var 14 mnd. Klatrtet opp, satte seg forsiktig ned på rumpen og silte når jeg telte til tre :-D Før det klatret han bare opp og rusjet ned på magen. Hehe... Men kjekt når de får til å sette seg ordentlig opp på rumpen slik som det skal være. Men på store rusjepaner legger han seg på magen da... med beina først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå