hege desember baby Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 tror jeg har fått en av delene. når jeg må tisse, så kommer det bare litt.føler jeg må tisse masse. så noen min etterpå må jeg tisse igjen. har vært endel plaget av dette før jeg ble gravid. er dette farlig?
BaAraKa Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 det du beskriver kan jo være symptomer på urinveisinf., men har du vondt/svir samtidig..?? husker jeg hadde skikkelig vondt de gangene jeg har hatt det! eller så kan det være babyen som sparker på urinblæra di.. i perioder må jeg på do flere ganger i timen, men jordmor så på ul at babyen sparka på min, så derfor har jeg slått meg til ro med det.. men hvis det er urinveisinf du har, bør det behandles. ta med en urinprøve til legen din!!
hege desember baby Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2007 takk for svar. det svir ikke når jeg tisser. det er en strålende smerte på en måte.har tisset mye før, men ikke slik som nå. kjenner forskjellen. får kontakte legen på mandag.
Reno Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 jeg har kronisk urinveisinfeskjon, og hadde det hele tiden før. jeg vil gjerne komme med et tips til deg. Jeg har fått noen medisiner som skal forebygge mot urinveisinfeskjon, og de heter HIPREX 1gram som du tar etter du har tisset på morgen og kvelden. Legen min sjekket om det var trygt å ta når jeg er gravid, og det er ingen risiko for barnet. Jeg har ikke hatt urinveisinfeksjon en gang på 4,5 år pga disse. De fåes på blå resept.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå