detgårihundre Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Kjente det masse hver dag i over en uke, og plutselig kjenner jeg ikke mer.. Begynte å kjenne det få dager etter evt befruktning. Har aldri kjent slik følelse bortsett fra da jeg var gravid. Murringer/stikkinger nederst og på sidene i magen, økt sult, mer trøtt, "press" i magen når jeg setter meg på stol, humørsvingninger, mer kviser.. Venter på mensen disse dagene, men kommer ikke, og får negativ grav.test. Dette er første syklus etter pilleslutt..
anonym-nå Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Våken tidlig ? Off, jeg kan nok desverre hjelpe deg lite:( Jeg sliter nemmelig med det samme problemte. I dag er det 6 dag jeg skulle hatt mensen, men ingenting skjer, og jeg får bare neg test. Vet ikke hva jeg skal gjøre, for jeg forstårlite og ingenting. Det jeg har blitt fortalt er at det er mange her inne som ikke testa positivt før ei uke etter mensen, om du forstår`? Off, mer enn dette kan jeg ikke hjelpe deg med. Men når testa du da? er dette 1 dag imens eller?
detgårihundre Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2007 hehe, vært oppe en time nå ja;) "godt" å høre at man ikke er alene da.. Selvom jeg ikke ønsker andre denne uvissheten.. oppløftende å høre at andre har testa pos først en uke etter ikm da! I følge syklusen min da jeg gikk på piller (dette er første syklus etter pilleslutt) så skal jeg ha mensen i morgen, men tok el-tester 7 dager midt i syklusen og testa ikke positivt da, så tror el var før jeg testa siden jeg har lest den ofte kommer rett etter pilleslutt og siden jeg kjente symptomer før jeg skulle ha el og disse symptomene varte 1,5 uke..så utfra det skulle jeg ha ikm onsdag som var.. så lurer veldig jeg og..Lykke til!
detgårihundre Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2007 Har dere prøvd lenge eller forresten? Lykke til til deg:)
detgårihundre Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 22. juli 2007 åja..hehe.. Lykke til med å få mensen da! haha.. Men har du symptomer da? Bortsett fra manglende mens..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå