Gulosten™ Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Er nå så smått om senn neeeeesten i mål, står igjen noen småting. Men vi har flyttet inn!!! Wohooooo...! http://pic2.piczo.com/prinsessesoffi/?g=24529578 Også selvfølgelig noen bilder av den vakre "lille" prinsessa vår, som har et temperament som ikke ligner grisen... Hehe...
Frøken Fjong og Prinsene Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 kjempefint da! nydelig prinsesse også
lille je Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Fint ja! Lik sofa og golv som meg:) (det i gangen)
børdi Skrevet 22. juli 2007 #5 Skrevet 22. juli 2007 Heeeeeeeeeelt lik sofa som meg og,,,, Ble kjempefint,,, håper vi og får kjøpt oss hus nå etter helgen;) wish us luck,,,,
mammaen til Martine og Julie Skrevet 22. juli 2007 #6 Skrevet 22. juli 2007 kjempe fint altså!!Er det tapet de prinsesse greien og ole brum??
*Anonymus Maximalus* Skrevet 22. juli 2007 #7 Skrevet 22. juli 2007 fin jente, fin leilighet:o) og fiiiin sofa.. hehe, sånn sofa har vi vært å tittet på, meg har lyst på!!
melkekua™ Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Kjempefint! Ser du har kjøpt de barnemøblene på Ellos, er du fornøyd? Vurderer sterkt de møblene selv.
Gulosten™ Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. juli 2007 Sofaen er visst veldig populær ja:) hehe. Men såååå digg å sitte i da... Kjøpte vår på Skeidar (drittbutikk, skal aldri handle der mer). Prinsessene og Ole Brumm kjøpte vi på Maxbo, det er sånn klistremerker som man bare tar ned igjen når man blir lei. Koster 289 kr for et "rør" med klistremerker. Så vi måtte ha to da:) Hehe. Er kjempefornøyd med Ellos-møblementet til barnerommet, det huset var no dritt å montere, man må nesten være 2. Men de er kjempefine, og slitesterke virker det som, Ida Fie fikk de til jul av farmor.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå