Gå til innhold

Bare et syteinnlegg fra meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja i dag synes jeg faktisk litt synn på meg selv.

Et vennepar av meg har vært gift i 10 år og arangjert den store festen. Alle venner og masse bekjente kommer. Og siden det er mitt i fellesferie, hadde jeg ingen i familien som kunne passe guttungen.

Festen starte kl 17, og her sitter jeg da. Akkurat spist middag med guttungen, og når han sovner om et par timer skal jeg igang med å rydde og vaske litt.

Ja føler meg skikkelig utenfor når jeg vet alle jeg kjenner sitter der å koser seg masse. Spes når jeg var den eneste som ikke fikk barnefri.

Skulle så gjerne vært der, men finner vel noe bra på tv i dag også. Ellers har jeg jo nettet.

>Får bare håpe han ikke sovner så tidlig i dag, da blir kvelden ekstra lang i så fall.

Huff, jaja. Da fikk jeg sytet litt jeg også :)

Håper dere får en flott kveld, så får jeg prøve å gjøre det beste ut av kvelden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff skjønner godt hva du mener. vi var på slektsmiddag i går, kjempe koselig og møte familie du sjelden ser. Men da var jo også alle barnevaktene der, så vi måtte dra kl 20, og da hadde vi så vidt skylt ned middagen med en kopp kaffe...

Skrevet

Og der sovet guttunegen :) Jaja da ble kvelden utrolig lang.

Merkelig med unger de kveldene man skal noe og har masse man skal gjøre når dem legger seg er dem oppe til sene kvelden. Men som i dag hvor jeg bare kunne kost meg sammen med han, da slokner han alt for tidelig hehe :)

Skrevet

Skulle vært i utdrikningslag. vært planlagt leenge. men ingen barnevakter :( fikk være med på en liten del da. men hadde med sønnen min. hadde piknik ute. så gikk jo greit. jaja

Skrevet

ja det er sånne ting som dette som er bakstiden av medaljen.

men vi får trøste oss med at neste gang så får vi sikkert vært med ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...