Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Tiden går da så jævli sakte hele tiden. Jeg er jo bare 15 uker på vei. Herregud, hvordan skal dette gå! Vil bare bli ferdig med dette, og få en frisk og fin baby. Synes alt går så tregt, og jeg koser meg omtrent ikke med å gå gravid
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 hehe, javel.. jeg er 6 måneder på vei og kan ikke fatte at tida har gått så fort, det har vært de beste 6 månedene i mitt liv, med smerter plager og all ubehag på kjøpet:) herregud som jeg gleder meg til den lille kommer ut og jeg skal få holde han i armene mine! men mens jeg venter koser jeg meg kjempe mye med å bli kjent med han så mye som mulig mens han enda ligger i mors trygge liv. nå kjenner du straks liv og da blir det enda morsommere;)
MC81 Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Er selv 15 + 3 i dag og synes egentlig ikke at det går så sakte. Tenk at vi snart er havlveis!!
Skurvelurven Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Jeg synes alt gikk kjempesakte frem til uke 20, etter det har det gått litt fortere:)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Sånn følte jeg det med førstemann også..men nå er jeg 15 uker med nr 2, og det har gått så utrolig fort, har sikkert litt å si at jeg jobber masse og har en aktiv 2 åring hjemme på fritiden:-) Sant som hun over sier, fra uke 20 går det ofte litt fortere.
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Uff slik føler jeg det også, og jeg er vel 15 + 3 idag... gleder meg til ultralyden og at jeg kjenner liv. Da går det nok fortere... =)
Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 føler tiden raser avgårde... helt utrolig.... er 19 fullgåtte på mandag, og herregud sier jeg... HALVEIS SNART??? Wow.... det kan godt gå litt senere for min del, for jeg har omtrent ikke fått med meg at jeg skal ha bebi
øynesomtinntallerkner Skrevet 22. juli 2007 #8 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er nesten 23 uker, og syns det går veeeldig tregt.....trøster meg med att det er under fire mnd igjen...er det ikke det da...Skal ha KS så da tar de den ei uke før... Men å gå gravid syns jeg bare er kjedelig, så ærlig må jeg være.
twoboys & a girl Skrevet 22. juli 2007 #9 Skrevet 22. juli 2007 Jeg er 17 uker og kjenner masse liv. Men jeg synes tiden går kjempe sakte. Kanskje fordi jeg har vært sykemeldt siden før jeg ble gravid da.... Stresset meg igjennom det sist å, når termin dagen kom slappet jeg helt av. Var kjempe rolig de 9 dagene jeg gikk over. Da jeg kom hjem fra sykehuset savnet jeg magen noe enormt,ville ha bagge deler. Den kjente magen og denne "nye" babyen. Prøver å slappe av og nyte tiden nå, vet det blir hektisk når den kommer ut:o) Lykke til jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå