endaengang Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Er du på facebook?? Har blitt med i ei gruppe der som heter:"den nasjonale forening MOT orddeling!" Godt å se at det er flere som kan irritere seg litt på alle som deler ord i hytt og pine i dag!!
Gjest ->>- Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Den gruppen eksisterer ikke. Derimot finner man en med likelydende navn og fire utropstegn bak. Og en som heter "Den nasjonale forening mot overdreven bruk av utropstegn!" Hytt og vær, død og pine. Forresten. *sjarmtroll*
endaengang Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2007 Hahahaha!! Nå her jeg hatt god underholdning en god stund her!! Må nok bli medlem der, ja!! Lurer på om det var her inne jeg så en eller annen person som spurte etter noen spesielle lysestaker i tre. Men selvfölgelig skrev hun " tre lyse staker" önskes kjöpt, eller noe i den duren!! Det verste er jo at folk (spes) her inne bruser opp og blir fly forbanna når man bemerker sånne feil!? Også de som skriver ganske feilfritt må bemerke hvor irriterende det er med "rettskrivningspolitiet!" Jeg skriver ikke feilfritt og jeg er takknemlig om noen sier til meg når jeg skriver feil. Så det så... Her har strömmen gått så jeg skal ta med meg tre lyse staker inn i soverommet....hehehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå