Gå til innhold

Hvilken mobil anbefaler/ har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil helst kjøpe en med bra kamera, har alltid hatt sony ericsson, men tenker litt på nokia n73, den som fåes i rosa.

noen med anbefalinger?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei..kjøpte meg en ny nettop.. LG Shine.. den er kjempefin.. litt jentete men det gjør vel ikke noe??.

2mgpixel kamera... lykke til..

Skrevet

Sony Ericsson slår Noia i alle tester, du burde ikke kjøpe N73, kjøp heller k800i, eller k810i, de har 3,2megapixel begge 2. Tar mye bedre bilder enn Nokia'n. :) Just my tips :)

Skrevet

Har kjøpt meg en sonyericsson k800i og er rimelig fornøyd. Har 3.2 megapixel, så kameraet er veldig bra. Må likevel innrømme at jeg liker Nokia bedre, synes den er bedre å skrive sms på. Mulig det bare er en vanesak, har hatt Nokia de 6 siste årene.

Skrevet

IKKE Nokia N70 fordi baade jeg og sambo hadde saanne og de klikka helt etter under 6 mnd.

Naa har jeg en Sony Ericsson ett eller annet, K800..!?!!? Bra den, men litt vanskelig aa skrive melding.

Skrevet

Jeg har N73 og er veldig fornøy med den. Har tatt masse bilder med den og har mange sanger på den. Det var ett eller annet problem med den etter at jeg hadde hatt den noen uker, men mannen min lastet ned ett eller annet fra NOKIAs websider som han instalerte på telefonen, og etter det har det ikke vært noen problemer.

Datteren min har en av disse musikktlf fra Sony Ericson (800W eller noe....) Det hender at hun blir irritert på telefonen når hun skal låne min N73 for å tekste...men det er vel mest en vanesak.

Den er ihvertfall 1000 ganger bedre enn den designtelefonen til Motorola som jeg hadde før (flat med lokk) Det var no' dritt det! Den ser bare kul ut, og ikke noe mer enn det...

Skrevet

Det er ikke den erfaringen jeg har. Synes N73 tar myyye bedre bilder!

Skrevet

signere den motorolauttalelsa over her...driiitkule å se på..men for et VRAK av en telefon!

jeg har og kommer ikke til å ha noe anna enn sony ericsson..alle andre telefoner jeg har prøvd,inkl nokia,har det vært et eller anna tull med..mens sony ericsson bare går og går;o) et dult eller ti i bakken og en tur ned fra biltaket i fart tåler den og;o)

vi har nokia n72 på jobb..synes ikke noe om den i det heletatt..den lager bra bilder,men det bør da ikke være hovedkriteriet for å kjøpe den...alt anna på den er forferdelig tungvindt syns jeg

Skrevet

jeg har nokia 7390 rosa!!!!dødskul og bra!!!

Skrevet

Syns N73 min er kjempe god eg, har den rosa. typen likte den så godt etter å ha kjøpt den i bursdagspresang til meg at han kjøpte ein svart til seg selv. Men eg har erikson heilt oppi halsen, etter hatt to som var noko dritt. Så det kommer vel ann på smaken det der. Syns programvaren er litt tungvint på nokia i forhold til tidliger så det tok litt tid å venne seg til.Men nå når eg er vant med den så går det heilt fint.

Skrevet

Men den siste til SE har vel ikke radio? Syns det var noen som nevnte det?

Skrevet

Jeg ville gått for Samsung!!

Kanon mobiler som er helt topp:)

Tåler mye, og aldri noe tull...

Skrevet

jeg har samsung x830. Er kjempefornøyd med den. Men det er ingen stor bildetelefon akkurat...

Skrevet

Er forresten Samsung SGH-D600E EDGE Tri Band jeg har:D

Har masse bilder,musikk og videoer innnpå...

Vet ikke om du husker reklamer, men er den der an fyr får levert mobilen(av en dame) , så kan han plugge den i tv'n, finne filer, bilder osv! plutsellig ringer mobilen......hehe

er i hvertfall den;)

Skrevet

Har samsung u600 i granatrød..

Utrolig lekker telefon, kjempetynn, og er lett å bruke.

Har mange finesser, og meget god, klar og stor skjerm.

Veldig fornøyd.

Hadde den rosa nokia 6111 før, makan til møkkatelefon skal man lete lenge etter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...