Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har skrevet det?

Hva skrev dere?

Jordmor syns jeg skulle skrive et, men jeg syns det er så vanskelig. Har egentlig ikke så mange ønsker og tenker at jeg kan si hvordan jeg vil ha det. Forrige fødsel hadde jeg ikke noe ønskebrev, men jeg fikk heller ikke sagt hvordan jeg ville ha det. Var vel ikke helt meg selv og det blir jeg kanskje ikke denne gangen heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så siden du ikke var helt deg selv er det kansje lurt å ha med et ønskebrev så vet di hva du har tenkt på forhånd dennegangen:)...hadde ikk esist jeg hell og ikke denne gangen heller,men jeg har sagt til samboeren min litt små ting så jeg håper han husker det:)

Skrevet

Jeg har skrevet, og levert det:) Leverte det på ordinær UL. Har føyd til litt siden også.

Har en kopi liggende ved helsekortet som jeg kommer til å ta med til føden.

Nå skal jeg ha planlagt KS, så noe av det jeg skrev i brevet er ikke helt gyldig lenger, så vi får se hvordan det blir:)

Skrevet

Skal også ha planlagt ks, og har sett for meg at alt er så "kontrollert" der at ønskebrev er unødvendig. Hva kan man evt skrive i et slik brev når man skal ha planlagt ks?

Skrevet

Jeg skal skrive ett.

Kommer til å skrive at jeg trenger å bli behandlet som en dronning, varsomt, bestemt og omsorgsfult.

Jeg er flink til å jatte med på de jeg tror vet ting bedre enn meg.

Dersom jeg ber om smertelindring ønsker jeg ikke å høre "er du nå helt sikker på det" for jeg har nok tenkt på det innen jeg spør, og sier de det til meg kommer jeg kanskje til å bakke ut og ikke få det.

Jeg har hatt vondt før (ikke fødsel) og vet da at jeg ikke blir sint, bare sårbar og kan fort legge ting litt over i andres hender, selv om jeg kanskje ser tøff ut.

Jeg har tidligere hatt til dels store smerter hvor helsepersonell ikke har kunnet se dette på meg ( jeg lå 4 timer med brukket rygg på et sykehus, de trodde jeg bare sutra da jeg sa jeg hadde vondt. Da legen så rønken bildene snudde han seg mot meg å sa "si meg, har ikke du veldig vondt" først da fikk jeg smertestillende) Jeg tror ikke jeg er like tøff mer nå, men greit for dem å vite.

Kommer også til å ta med praktiske ting som at vi ikke ønsker at venner og familie som måtte finne på å ringe sykehuset skal få komme i kontakt med oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...