Gå til innhold

Auuuu....... Det gjør så vondt!!! :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

helt siden i går rundt åtte tiden, har jeg hatt kraftige smerter i magen. det er rett ovenfor navelen, og har ingenting med livmoren å gjøre såvidt jeg merker, men det føles som om det holder på å eksplodere... stikker som kniver, og gjør vondt hele tiden. blir mye værre når jeg står/går. er også kvalm...

ringte akkurat legevakta i hjemmebyen min, men er på ferie, så de ba meg dra på legevakta her...

gjør kjempevondt når jeg tar på området.

noen som har hatt noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffa, stakkars da... Ikke bra. Men du drar til den legevakta ja? Jeg var litt slik når jeg hadde luft i magen faktisk. Gjorde utrolig nok sååå jævlig vondt! Bare pga litt luft. Så da spiste jeg svisker, og gikk meg en lang tur, så løsnet det etterhvert. Men det kan være noe helt annet med deg, så håper virkelig du finner det ut!!! Lykke til, og si ifra åssen det gikk hos lege!

Skrevet

hadde tarmslyng jeg..men klarte ikke gå å stå da, men syykt vondt, alle magesmerter som er intense og vedvarende bør undersøkes, da det kan plutselig være noe ganske så alvorlig.

som regel er det ikke det da, men er veldig kjekt å finne ut av det før det evt forverrer seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...