Gå til innhold

Hva tror dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Første dag i siste menstruasjon 12 juni, tatt mange tester men bare negative. Siste tok jeg i dag som også var negativ, men ikke tegn til menstruasjonen, hadde en del murringer i dag tidlig, kan det være festesmerter? Har ikke kjent noe særlig til de i det siste. Pleier også å bommelomme mye før jeg venter mensen, noe jeg også har gjort litt siden torsdag, men føler likevel at det er noe rart som skjer...i perioden jeg skulle hatt eggløsning var jeg veldig stresset noe som jeg tror gjorde at eggløsningen uteble, så fikk jeg symptomer på eggløsning en uke seinere som på fredag i går var 2 uker siden, når kan jeg forvente å få mensen hvis jeg skal teste sikkert?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme problem som deg. Hadde første dag sist menstrasjon 18 juni, men ingen Tr å se. Har tatt to neg grav. test.

Sjønner ingenting...

Skrevet

Ja jeg begynner å tro at det er noe alvorlig i veien med meg, går det an å være alvorlig syk som et symptom å miste mensen?

Skrevet

Veeeel siden du ikke vet sikkert når du hadde eggløsning bør du teste 19 dager etter siste samleie. Får x fingrene for at det er festesmerter. Hvordan man har det og om man stresser eller ei er alfa omega for eggløsning. Og det gjør jo ikke akkurat stresset noe mindre da, lol. Har leste et sted at man aldri kan forskyve mensen med stress, men man forskyver el og dermed mensen også. Selv har jeg hatt murring i eggstokkene siden forrige menstrasjon, samt kvalme, så seff er det ikke her snakk om en graviditet, fordi jeg altså hadde mensen. Må bare være noe som skjer oppe i hodet mitt. Det er MEGET fustrerende.

Skrevet

Der ser det ut til at tanten kom, likevel siden jeg ønsker å bli gravid..

Skrevet

Æsj, så innmari irriterende.

Tvi Tvi med neste pp

Skrevet

jeg har fått større bryster de siste dagene, nesten en str større på to dager. kjæresten sier de blir større for hvert minutt hehe..

men tørr ikke ta grav. test, redd for neg resultat.

Skrevet

Synes du bør ta en test, du høres veldig gravid ut siden puppene vokser....Tvi, tvi og hold oss oppdatert:)

Skrevet

Samme her.Hadde første dag av siste mens 19/6, og ingen TR og alle tester er negative...

Skrevet

Selv om du har fått positiv el.test så betyr ikke det at et egg har løsnet....kan hende du hadde el seinere (slik som du selv beskriver).

Enten så er mensen i anmarsj eller så er du gravid. Vent 2-3 dager før du tester igjen. Lykke til ;o)

Skrevet

hei hei

fikk tr i dag - 14 dager etter ikm

ingen positive tester i mellomtiden, og aldri hatt ustabil syklus før

håper du får positiv test =O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...