Gå til innhold

Blir dere holdt våken om natten?

Anbefalte innlegg

Gjest Ut på tur
Skrevet

Det snakkes så mye om at babyens aktivitetsnivå inne i magen er en indikasjon på hva vi kan vente oss når den er født.

Jeg blir aldri vekket om natten,merker skjelden eller aldri noe når jeg er oppe om natten. Har fortsatt drøye 3 uker til termin så kan jo være det som gjør det også så klart... men jeg drømmer om at dette er en pekepinn på hva jeg kan forvente meg ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyen min beveger seg myyye om kvelden/natten for tiden. Er 32 uker idag. Hver gang jeg går på do (noe som er ofte) virker det som han våkner. Ikke lett å konsentrere seg om å sovne når han holder på slik. Har selv også tenkt på om det er slik han kommer til å vere når han blir født, men tviler egentlig. Får bare vente å se. Er vertfall positivt å kjenne bevegelser så er egentlig bare gla for det:)

Skrevet

Hadde en periode mellom uke 37 og 38 der babyen var utrolig aktiv om natta og jeg lå leeeenge før jeg endelig sovna, for så å våkne nesten med det samme fordi jeg måtte på do, og da våkna så klart babyen også og var i superslag! Hehe... Må innrømme at jeg ble litt sliten og lei akkurat da, men nå har han roet seg veldig ned igjen på natta, bare et lite dult eller noe når jeg har lagt meg etter de mange dopausene;) Er jo lov å håpe at han blir så rolig om natta som han er nå, men spørs om man må vente til babyen er ute før man får noen god indikasjon på døgnrytmen....

Skrevet

Nei, blir ikke forstyrret i det hele tatt. Virker som om babyen sover samtidig som meg, og at h*n våkner litt etter at jeg har stått opp i 10 tiden:)

Jenta vår var også sånn under svangerskapet, og hun fulgte akkurat samme døgnrytme etter at hun ble født. Hun har sovet hele natta fra hun var omtrent født. Det meste hun var oppe og spiste var 1 gang i 3 tiden på natta. Resten sov hun fra 23-24 tiden til 10-11 dagen etter.

Hun har holdt denne døgnrytmen hele veien, så jeg håper at den nye babyen også følger den rytmen h*n har lagt seg til nå:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...