Kongenpåhavet Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Hei:-) Jeg har beregnet EL ca 16 til 19 juli (etter eggløsningskalkulatoren)...Har begynt å føle meg SKIKKELIG trøtt de siste 2 til 3 dagene. Har bare lyst å sove, men klarer ikke å sovne heller. Bare går rundt med lite energi heller:-) Er det for tidlig å kjenne noe hvis jeg skulle være så heldig å være gravid?
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 God morgen :=) har du noen flere symptomer da? Tror noen kan kjenne det umiddelbart og andre ikke.. Når har du IKM? Klem DD
Kiwi med maispire Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 Jeg hadde el den 2 juli, og du aaaner ikke hvor trøtt jeg var den 14 juli;) hehe, regner med det var da jeg først fikk det. Fikk vondt i korsryggen,ble trett og sulten i en og samme sleng:S Jeg testet positivt da jeg var 2+6
Kongenpåhavet Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2007 Har IKM rundt 1 August:-) Men idag har jeg vært helt fin, så nå svinner håpet igjen...hehe. Mye humørsvinginger i prøveperiodene må jeg si:-) Jeg tok en eggløsningstest igår for å se om jeg kanskje hadde litt sein eggløsning, og at det var derfor....men den kom ut negativ (har aldri tatt en sånn test før). Så da konkluderte jeg med at jeg ikke er gravid heller. Har hørt at den kan slå ut hvis en har høyere nivå av et eller annet når en er gravid:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå