ninobaby Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 vet dere om vi får poeng for å ta fag på aof? jeg vil bare ta noe for å samle poeng..tenkte på helse og sosialfag som anatomi, fysiologi osv...men står ikke noe om det på sidene deres...åsså klerer jeg ikke å vente til mandag=)hehe...noen som vet om det teller som et årsstudium liksom? 60 studiepoeng...
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Kan man ta slike fag på AOF da?
ramløsa- nok en gang Skrevet 22. juli 2007 #3 Skrevet 22. juli 2007 Det kommer nok an på om det er fag som følger bestemte lære- eller studieplaner, tipper du må sjekke det særlig hvis det ikke står noe på sidene. Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå