Gjest Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Har hørt at gulpet til babyen lukter mindre ved bruk av Collet =)
yasmina Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Vi har brukt NAN til mini so ikke ville ha pupp. Han likte ikke Collet
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Det er en sånn ting du må finne ut av selv...snulla fikk nan på barsel, og reagerte ikke noe negativt på det, så da fortsatte vi med det.
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Som hun over her sier, du må prøve deg frem. Noen barn gulper mye av det ene merket, og ikke av det andre, eller blir treigere i magen etc. Husker at vi måtte bytte med førstemann, for den gangen kunne jeg ikke amme og vi brukte mme.
ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 Det eneste jeg kan tilføye her er at collet er tilsatt omega-3 og er billigere... ellers tror jeg det er stort sett samme greiene. På føden her har de begge deler stående.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå