Kristin* Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Jeg skal på 3D ultralyd, og lurer på en ting. På den vanlige UL min flyttet de terminen min med 14 dager. Hvis de nå kommer fram til en annen termin dato, er det da den som gjelder, noen som vet? ( Det er til privat klinikk jeg skal ta 3D, hvis det har noen betydning...) Jeg er i uke 31.
*RutIetutt* Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Nei, det kan jeg ikke tenke meg - aldri hørt om det i allefall. Så sent som i uke 31 er jo babyene veldig ulike i strl også - er derfor en har den ordinære ul`en i uke 16-20 for da er de stort sett like store og enklere å regne ut terminen. Selv ul`er jeg har tatt på sykehuset etter det ordinære har ikke beregnet ut noen ny termin.
C&B♥♀07+♂10♥ Lykkelig :) Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 de regulerer ikke terminen på noen andre UL en den ordinære....grunnen til at alle skal ha den på ca samme tidspunkt er fordi at det er da babyene er likest i vekst...etter dette er det veldig individuelt hvordan de vokser,og blir derfor vanskelig og si... så nei, de endrer ikke termin=)
marghald Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Det er terminen i uke 18-20 som gjelder - uansett!
Kristin* Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. juli 2007 På helsekortet mitt har legen skrevet att jeg skal ha ny ultralyd når jeg er i uke noen å 30, siden termin ble flytett 14 dager etter mens termin. Så hvorfor skal jeg det hvis de likevel ikke kommer til å flytte den allerede satte ul termin? Hmmm, er jammen spent på morgendagen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå