anonym-nå Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Mannen min, vil ikke ha flere barn. (hvertfall vil han ikke diskutere det før om ca 3 år) Har to tette, så sikert nok for ei stund hehe. Jeg hadde jo en følelse på at jeg kanskje var gravid som dere sikkert har fått med dere, mensen har forøvrig ikke kommet i dag heller 5 dager over *suk* Uansett, da jeg skulle ta denne testen var jo gubben helt i 100. Lå å maste gå å ta den da, med ett stort smil om munnen, og var så glad og ivrig. Han så på den først og sa ivrig *store eller lille jeg skal se på? Da sa han, "" så ut som den var negativ med ett liten stram munn" Var plutselig ikke så ivrig alikevel, så ut som han ble litt lei sie/skuffet. Så kanskje det bare er noen han sier, men virker som han hadde blitt glad om jeg hadde blitt gravid, eller syns dere ikke det virka slik?
anonym-nå Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2007 Hehe, har snakket om det, men han sier bare "snakker ikke om dette nå", vent noen år. Men har ikke nevnt noe siden ja ei god stund si. Forstår han, vil vente ett år men han vil vente litt lengre hehe..men tolket noe annet i går;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå