Gå til innhold

Planlagt ks 23.7...2 dager igjen:-)


snuppa_81, ble mamma 23.7

Anbefalte innlegg

Ser sånn fram til å komme i mål nå.Utrolig spent. Hatt et slitsomt svangerskap med kvalme og bekkenløsning så og si hele veien.De siste ukene har kvalme og oppkast tiltatt veldig også, uff....lurer på om noen har erfaring med hvor fort jeg kan forvente å bli kvitt den forhatte kvalmen? Skjer det ofte så fort barnet er ute, eller blir jeg gradvis kvitt den??? Hadde vært flott om noen som har erfaring med dette kunne sette ord på det:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal også ha planlagt keisersnitt, men dagen etter deg. 24 juli. Kan tro jeg ser fram til den dagen.

Selv om dette er barn nr 2 har jeg ikke noe erfaring med de plagene du har, men de jeg selv slet med med første mann slapp taket så fort barnet var ute. Så vi får håpe det gjelder for deg også. Du får ha lykke til på mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg og skal ta ks på mandag. Har tatt hasteks to ganger før og det er litt rart og vite dato og når det skal skje. Må heilt ærlig sei eg grua meg ein del, men samtidig glede eg meg veldig til å treffe dette vetle nurket som ha bodd inni meg i snart 9 mnd:) Lykke te på ks te dåke begge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...