Gå til innhold

Dere som prøver ut kjærringråd.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er mange her som holder på med bringebærblader, kanel, masering av føtter mm.

Gode gammeldagse kjærringråd som det er blandet hvor virkningsfult er og hvor sundt det er.

Dere som tyr til disse tingene nå når dere er gravide. Gjør dere også det til vanlig ? Eller er det bare mens dere er gravid dere tyr til kjærringråd for/mot ett eller annet ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjerringråd er vel brukt til det meste....prøver ofte det jeg...men føler ikk eat det hjelper så mye alltid,men noen av di er jo bra da:)

Skrevet

Jeg spiser bringerbærblad kapsler og går til akupungtur i håp om å føde rundt termin.. Har ikke så mye tro på det ellers, men syns det er verdt et forsøk nå for jeg begynner å bli LEI!!! ;o)

Skrevet

jeg har alltid vært stor fan av kjerringråd. de pleier å funke de. gjerne bedre enn legens medisin også.

Skrevet

Jeg tar litt ekstra kanel på havregrøten, går turer og har sex litt oftere enn før ... ellers er det ikke mange kjærringrådene jeg prøver ut.

Nyttegjør meg aldri av kjærringråd ellers, men 7 dager over termin begynner jeg å bli veldig klar for å føde!

Er ikke noe usunt i verken kanel (små doser ... bare litt mer enn jeg ville brukt på en normal grøttallerken) turer eller sex, så jeg prøver meg frem med god samvittighet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...