Rusketuska Skrevet 21. juli 2007 #26 Skrevet 21. juli 2007 Fett hår lange, ekle tånegler og desverre er jeg en "øre-sjekker"...( Og folk ( voksne/barn) med ørevoks ( gult eller hvitt..) er skikkelig ekkelt!!! Det ekleste som finnes...(( (hvorfor må jeg se??? .......((
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #27 Skrevet 21. juli 2007 Matbokser med gjenglemt mat oppi. (Spes når hele boksen er grønn innvendig) Plastposer med skittentøy og våte håndklær sammen. (Typisk gympose) Bokser med "glemt", gammel mat i kjøleskap. (Forundringspakke!) Gubben sin pose med skittentøy etter at han har vært på reisejobb en uke. Baksiden av skittentøyskurven på badet. (Hva skjuler det seg der...?) Selvfølgelig sluk, uansett hvor. Kjøkken som bad.
l@ksen Skrevet 21. juli 2007 #28 Skrevet 21. juli 2007 Er også "øresjekker" - angrer like mye hver gang jeg har sett noe jeg egentlig IKKE villle se! Elsker å plukke i egne barns ører, men selvfølgelig bare med albuen ) Lange negler på menn - USJ! Når man stikker seg på noe, og dette "noe" viser seg å være en avbitt/avklippet negl... Hår mellom fingrene når man bader i badebasseng...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå