Gå til innhold

han tippet bakover i tripp trapp stolen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er helt ute av meg nå. lillegutt var på besøk hos mormor, og når hun snudde ruggen til ett øyeblikk sparket han fra i bordet og tippet bakover og slo hodet i gulvet. var utrøstelig i ca 5 min, og fikk etterpå lagt han ut i vogna (var sovetid) og sov godt. når han våknet tok det litt tid før han smilte og sånn, men nå krabber han rundt her og smiler og ler og babler. kan gutten min tatt skade? er helt på gråten, synes det er så grusomt når han får vondt. har en kul i bakhodet, men ellers frisk og rask nå. han er 1 år.. uff, føler meg som verdens værste mor som ikke var der når det skjedde..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hvor skremmende.. Skjønner godt du er ute av deg.

Småen slo også hodet her om dagen.. Ikke morsomt..

Du bør være obs på om han blir veldig trøtt, sløv, kvalm e.l. Sånn i tilfelle hjernerystelse. Og så sies det at de bør vekkes med jevne mellomrom når de sover den dagen de har slått hodet.

Det gikk sikkert helt fint men er jo lurt å følge litt ekstra med for å se om han virker "annerledes".

:)

Skrevet

d gikk sikkert bra, han er nok ikke den enste d har skjedd med:) Ville fulgt med på han om han er som han pleier utover dagen. Hvis ikke, ring legevakten. Men han er sikkert like hel og fin :)

Skrevet

du er ikke alene. sønnen min falt ned fra stellebordet forrige måned ca. han er bare 6 mnd. gikk fint takk gud. måtte vekke han hver 3 time ca.. så hvis det smalt skikkelig så burde du gjøre det. :)

Skrevet

tusen takk for svar! dette skjedde til frokost, og nå har han lagt seg for natta. har virket helt fin i dag, sovet to ganger. skal jeg vekke han i natt også? hvor mange timer etterpå skal man vekke de?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...