Væren*78 Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Har de fleste av dere skaffet dere både amme-pute og bryst pumpe før babyen kommer? Jeg har termin om 30 dager, kanskje jeg bør skaffe meg dette nå så jeg slipper å stresse med det senere. Kan noen anbefale noe?
Gjest Ut på tur Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Jeg kommer til å skaffe meg pumpe men ikke amme pute. Flere som anbefaler å bare bruke en vanlig baby dyne fremfor ammepute
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har gjort det samme; skaffet pumpe, men ikke ammepute...
drops Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 kan anbefale avent brystpumpe, den er veldig bra!!
o7baby Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Jeg hadde hverken kjøpt pumpe eller pute da jeg fikk førstemann, og dette måtte jeg ut å handle med en gang vi kom hjem. Ikke alle som liker å bruke ammepute, men jeg fikk prøve en på sykehuset, og likte det veldig godt. Så denne gangen er dette innkjøpt for lenge siden og ligger klart til vi kommer hjem. Anbefaler også avent pumpe. (jeg liker manuell, ikke elektrisk)
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Anbefaler ikke ammepute, det var bortkasta penger sist gang. Synes det er mye mer praktisk og formelig å bruke en vanlig hodepute eller babydyne som støtte ved amming. Brystpumpe vil jeg anbefale. Det var kjekt å ha sist gang. Fint på dager da baby spiste mindre, eller når man skulle bort, og trengte mm på flaske. Hadde medela manuell pumpe sist gang, den var ikke spesielt komfortabel. Har nå kjøpt avent isis, og den virker veldig behagelig og bra + at man får mye fint ekstrautstyr til den.
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har ikke kjøpt ammepute eller brystpumpe ennå, tenkte jeg skulle se det an etter fødselen.
Mamman til Georg :) Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har kjøpt Avent brystpumpe, og "arvet" en ammepute av ei venninne som akkurat er ferdig med å amme nå
timich Skrevet 21. juli 2007 #9 Skrevet 21. juli 2007 Jeg anbefaler deg å vente med ammepute iallfall... Utrolig delte meninger om dette. elv syns jeg det har vært kjekt (særlig midt på natta), men som andre sier her så kan det også oppleves som bortkasta penger hvis man ikke liker det. Prøv en når du ligger på sykehuset!! (eller lån av noen hvis du kan)
snehvit77 Skrevet 21. juli 2007 #10 Skrevet 21. juli 2007 Bryst pumpe måtte jeg ha, da jeg hadde overflod av melk. Hadde aldi klart meg uten. Ammepute vant jeg i en konkurranse, og den ble veldig mye brukt faktisk. Jeg tror ikke jeg hadde kjøpt ammepute selv, men jeg synes den var veldig grei å ha på dagtid.
ninen Skrevet 21. juli 2007 #11 Skrevet 21. juli 2007 noen som vet hva brystpumpe koster? F.eks avent sin, manuell pumpe? Hvor lønner d seg å kjøpe sånt?
M&K+Påsan <3 Skrevet 22. juli 2007 #13 Skrevet 22. juli 2007 Jeg har avent brystpumpe . Kosta 400 - 500 kr . Utrolig bra pumpe ! Kan kjøpes på apoteke eller barnebutikk Amme pute klarer jeg meg utrolig bra uten ! Jeg hadde også planer om å ha en sånnen. Men ble frarådet for å så se etterpå. Jeg har ikke noe behov for den hvertfall Bruker bare ei vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå