Arwen* Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har akkurat satt sammen vogna, og i bruksanvisninga står det at det skal festes noen stropper i hodeenden, når bagvogna er i. Hvilke stropper er det det er snakk om og hvordan festes de?
~La luna~ Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 hm.. ikke sett det jeg.. har 2007 mod. softline. den du har også ? Festa ikke noe stropper vi tror jeg..er en stund siden vi satte den sammen, men er jo med noen reimer el. lign men trodde de skulle brukes til sportsdelen jeg.. Hvor står henn i bruksanvisningen ? tenkte jeg skulle sjekke for sikkerhets skyld..
ei_til_gojente_har_kommet:-) Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Er ikke sikker på om du mener de stroppene som er på bagen? men i allefall så er det en på hver side i fotenden på bagen som skal festes til sportsdelen så den sitter fast, og ikke er løs...
Arwen* Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2007 Modell 620 Kombi Ultra, er det. Tror det er årets modell? Dette står: Før vognen skal benyttes med bag, MÅ: Øvre del av ryggen på innsatsen i 90 grader, dvs. at stroppene er festet på toppryggen. Toppryggen fungerer da som en sperre i kalesje enden. Hm..noen som skjønner hva som menes? Finner igrunn bare en stropp, og den er veldi tøylig..
Jewel m/jente får gutt Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Det er to svarte stropper, en på hver side, som er festa på trykknapper. Disse skal av trykknappene de er festa, for at du skal få festa hele sittetrekket. Da er stroppene løse. Hvis du ser nesten øverst på sidene på ryggen er det trykknapper som er "ledige". Der skal stroppene, en på hver side. Håper du skjønte det! Ikk så flink å forklare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå