Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg handler nesten bare på salg , og endel når jeg reiser utenlands...i utlandet for jeg ofte klærne mye billigere også:-)

Handler det jeg trenger i kjedebutikker...er ikke så opptatt av dyre klær jeg da...heller opptatt av hvordan klærne settes sammen, og om det ser fint ut:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og det værste jeg ser er små babyer i Armani klær og Gucci osv...har aldri skjønt poenget med slik sløsing....

Skrevet

Handler stort sett alt på HM jeg :) Syns de har fine klær til en grei pris og kvalitet der.

Ellers har vi bare Cubus og Exit her jeg bor, så er det krise blir det der...

Handler virkelig ikke dyre merkeklær som gutta skal ødelegge på et blunk nei :)

Syns ikke klær er verdt så mye penger, kjøpre sjelden og aldri slike dyre klær vi voksne heller... Har da annet jeg heller vil bruke penger på :)

Skrevet

Her går det litt i hm, hvis jeg syns de har noe fint.. Men det er svært lite fint til gutter.. =( Mye fint til jenter..

Har noe fra kappahl og lindex også.. men ikke så mye.. har blitt mest av merket Name It.. som selges i litt diverse butikker..

Er også glad i polarn og pyret.. Smelt bort 1000 kroner der på to dager nå.. Uff.. er litt for dyrt der... men sinnsykt fine klær!

Skrevet

name it ja...det merket kjøpte jeg en god del av når jeg var i Danmark nettopp...var jo kanonbillig!:-B

Skrevet

Syns HM har MYE fint og billig! Handler der når jeg har mulighet!Men også på Cubus og lindex, også blir d litt i den lokale klesbutikken, de har merket cocos og pippi bl a, men d er litt for dyrt syns jeg. Kommer jeg over noe som er billig og fint, kjøper jeg d :)

Skrevet

Handler en del bodyer på H&M (de hvite, resten synes jeg er dårlig kvalitet) og Lindex. Eller blir det mye Polarn O. Pyret eller Benetton, synes at de har fine klær til gutter samtidig som at klærne er komfortable og har bra kvalitet.

Satser på færre plagg som vi bruker masse enn en haug med ubrukelige klær eller ting som blir brukt et par ganger pga at de er upraktiske.

Skrevet

Handler egentlig litt overalt, mest i utlandet eller på utenlandske nettbutikker.

Veldig glad i fine klær til veslemor, finner jeg noe jeg liker så kikker jeg på prisen, men det er ikke alltid jeg bryr meg så mye om den. Litt avhengig av hva det er selvfølgelig.

Bæreuniformene hennes har jeg lagt litt penger i, samt sko (til bhg etc) og noe litt ekstra fine klær i hver str, til de spesielle anledningene. Noen det er mange av når man har stor familie;)

Skrevet

Handler noe på HM, ellers har det blitt en del på Benetton, synes kvaliteten på klærne der er bra. Ellers blir det kjøpt noen bodyer på Cubus..

Skrevet

arver sinnsykt masse fra min søster også bruker jeg enda klær jeg fikk da hun ble født..... ellers kjøper jeg på lindex hvis jeg trenger noe eller cubus..... eller på nettet

Skrevet

Handler litt over alt, H&M, Kappahl, Lindex, Name It og litt mer spesielle klær når jeg har råd :-)

Men, jeg er veldig nøye på at klærne passer sammen ;-)

Skrevet

Her går det mest i H&M og polarn og pyret. Jeg handler noen litt "dyre" klær og jeg da, og de er veldig fine og da bruker jeg de masse. Tror på kvalitet over kvantitet jeg da :)

Ellers må jeg si at hvis barn i armani og gucci er det værste hovedinnlegger her ser så lever du i en lykkelig verden... Jeg synes for eksempel krig er hakket værre :) (Nå tuller jeg litt, men vil bare få fram at noen synes det er gøy å kle opp barna sine i litt "eksklusive" klær noen ganger, og det kan vel ikke være så ille? :))

Skrevet

handler litt overalt egentleg, der jeg finner noe jeg liker som er fint og behagleg. kanskje mest på reflex, hm og cubus.

Skrevet

Handler mest klær til vesla på Benneton, Clearkids, Exit, Oka aida ( tror det heter det...), Polarn o pyret og Bånsull. ( litt på H&M innimellom). Grunnen til at jeg handler mest i disse butikkene, er at jeg prøver å unngå at hun bare er kledd i rosa klær med typiske figurer på... Bamse, Kitty Kitt, Ole Brum, Snoopy... blir så lei av det...

Til guttene mine, som er eldre, handler jeg mest på H&M for der har de tøffest gutteklær. ( Blitt en del handling på Oka Aida til de også...knall fine klær der)

Skrevet

Handler kun på exit jeg,er storfornøyd med klærne der da jeg synes de har så tøffe klær til gutter,og jeg har to!:) Er mer vanskelig å finne fine gutteklær enn jenteklær. Er fine klær til jenter over alt:) Men på Exit har de fine klær til begge og ikke er det noe dyrere der enn andre butikker. De har også endel salg:)

Skrevet

Tror vi har mest fra Exit (name it), HM og KappAhl. Og Lindex. Også noe fra Cubus, og babyshop osv. Claire, mexx, pippi, katvig, benetton... Og fått noe gaver fra Laban&labolina, men ikke noe spesielt begeistra.

Masse fine klær, og litt shoppinggal mamma ;) Men har to små jenter som vokser fort, så må jo også ha en del...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...