<3MammaMia<3 Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 De siste dagene er har melka bare blitt borte,puppene kjennes nesten tomme ut!:-/ Hva skal jeg gjøre? Noen som har opplevd d samme? Vesla er snart 5 mnd nå,hadde håpet å amme henne lengre enn dette.
ejiec++ Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Det skjedde her også da Isabelle var 4 mnd, jeg startet da med mormelkserstatning - valgte å ikke stresse mer med amming. Jeg tenkte som så at er det tomt, så er det tomt... Du skal være godt fornøyd med at du har ammet i 5 mnd synes jeg. Sikkert noen her inne som har tips om hvordan du kan få i gang produksjonen igjen hvis du ønsker det - vet ikke om det er mulig når det er tomt da... Uansett - lykke til med bebisen :-)
<3MammaMia<3 Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2007 Takk for svar!=) Problemet er bare at hun ikke liker mme noe særli godt!=/ Har du noe tips om hvordan jeg ska få henne til å like d,mm er jo så søt å mye bedre syns hun! Flaske tar hun så det er ikke noe problem,men hvordan få henne til å drikke)=)
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Svarte deg på skravle jeg... Men til det du spør om nå, hvordan få henne til å drikke mme... Med guttene mine, så blandet jeg en teskje sukker i mme-flaska (full flaske) i begynnelsen, da drakk de som bare juling Reduserte sukkermengden gradvis, og etterhvert drakk de mme uten sukker også Gikk så fint så. Men forsøk å ta et par økedager først da, hvis du ønsker å amme mer. Det går som regel helt fint å øke melkemengden igjen
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Har du prøvd alle typer? Hvis det ikke smaker noe særlig for henne gi henne bittelitt malt og trapp ned :-)
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Brukte forøvrig Collet mme vi, syns NAN stinker så utrolig
<3MammaMia<3 Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2007 Takk for svar=) Jeg får prøve å se om den kommer tilbake,hvis ikke så ska jeg prøve rådene deres=) Men jeg er glad jeg har greid å amme snart 5 mnd,der er jo nesten 6mnd som hs anbefaler=)
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 Det er sant! Kjempebra innsats! Håper jeg greier like lenge, og kanskje litt lengre... Syns d er slitsomt ja, men veldig koselig og praktisk.
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #9 Skrevet 21. juli 2007 Du har nok ikke mistet melka, puppene blir etter en tid med amming ganske slappe;-) det går ikke an å kjenne på puppene om de er tomme. Ta å prøv med noen økedager, drikke mye og slapp av.Stress gjør vondt verre! Synes forresten det er litt rart at med en gang noen spør om amming, så får de samme svaret ; fram med flaska!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 21. juli 2007 #11 Skrevet 21. juli 2007 Jeg la inn et par økedager da jeg syns det begynte å minke. Ammet masse disse dagene. Satte oss godt tilrette i sofaen, med masse puter og kosedress. Spiste havregrøt og drakk vørterøl. Pumpet når jeg hadde tid og lyst. Funket bra, merket forskjell allerede etter 1.dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå