Gjest Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Hvor ofte mener dere at man skal skifte t-skjorte/skjorte/overdel (innerst mot kroppen) og truse? Daglig? Annen hver dag? Sjeldnere/oftere? Gubben her i huset hadde gladelig gått i samma skjorta hele uka, hvis ikke jeg hadde putta klærne i vaskemaskinen.... Har hatt en opphetet diskusjon på dette i dag, og nå vil jeg gjerne høre hva andre mener. På forhånd takk for alle svar!
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Undertøy hver dag!!! T-skjorte kan godt brukes i to dager, DERSOM han ikke har trent eller svettet slik at det lukter!
*Kleopatra Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Truse hver dag. T-skjorte til den er skitten (enten lukt eller flekker). Men selvfølgelig, en uke i samme t-skjorta er i det drøyeste laget.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Truse daglig (men bruker man truseinnlegg i tillegg synes jeg det ikke er så farlig å skifte truse litt sjeldnere) Overdel innerst mot kroppen til den lukter eller blir skitten, og det varierer jo veldig.
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Truse:HVER dag! Dette praktiserer jeg tom på guttene mine fra den dagen de slutter med bleier... Hver morgen skifter vi truse, sånn er livet T-skjorter... Tja, vi voksne her i huset skifter stort sett hver dag, toppen annenhver! Ungene skifter når de er skitne, noe som i perioder er flere ganger for dag ))
Helene <3 Sarah Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 Sign Bianca og Sjarmøren Pleier gjerne å skifte antrekk hver dag uansett
-MtG- Skrevet 21. juli 2007 #9 Skrevet 21. juli 2007 Truser, i utgangspunktet hver dag, men sjeldnere om man er på hyttetur og er møkkete og ekkel uansett:D Topper, når de er møkkete. Lukter vondt eller ser møkkete ut.
melkekua™ Skrevet 21. juli 2007 #10 Skrevet 21. juli 2007 Vi kvinner er nok forskjellige enn menn på den fronten ja.....gubben min er helt lik som din Kakao™. Jeg bare tar en haug av klæra hans til vask og han sier ingenting (han er glad det blir vasket...hehe). Jeg skifter truser daglig.... t-skjorte skifter jeg hvis den lukter svette eller er møkkete, men jeg bruker den ikke en hel uke...maks 2-3 dager.
celodi Skrevet 21. juli 2007 #11 Skrevet 21. juli 2007 Truser hver dag ja!! Skjorter kan man bruke 2 dager om den ikke er flekkete eller er svettet i.. PÅ sommeren kanskje litt oftere enn på vinteren?
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #12 Skrevet 21. juli 2007 De innerste plagg skal skiftes hver dag. Noe annet er uhygienisk og vil etterhvert lukte vondt. Æsj.
SnupsaTupsa Skrevet 21. juli 2007 #13 Skrevet 21. juli 2007 Undertøy (truser) skiftes selvfølgelig hver dag! Skifter ofte oftere også (feks hvis jeg dusjer på dagen eller kvelden) T-skjorte kan brukes et par dager om den er helt ren, ikke svetta etc Gubben min er håndverker, så det skiftes gudskjelov derfor av naturlige årsaker minst en gang om dagen (nå er det svett og ekkelt selv om det "bare" er brukt en arbeidsdag likevel da...)
cheni Skrevet 21. juli 2007 #14 Skrevet 21. juli 2007 Truse HVER dag, t-skjort annenhver dag om den er ikke lukter før det...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 21. juli 2007 #17 Skrevet 21. juli 2007 Under tøy 1-2 ganger daglig... T-skjorte hver dag og jobbskjorte annenhver dag om jeg ikke har svetta...
Tante_Sofie Skrevet 21. juli 2007 #18 Skrevet 21. juli 2007 Hei, Samme problem her i huset! Men er veldig innstilt på daglig skifte av truse, sokker og T-skjorte. Ofte så legger jeg frem rent til han, når jeg allikevel skal legge frem til barna. Hater å mase på sånne ting!!
ღZalina med Robin og Isabelleღ Skrevet 21. juli 2007 #21 Skrevet 21. juli 2007 daglig! Sambo min skal skifte sokker 2 ganger om dagen da han jobber.. for jeg klarer nesten ikke å putte dem i vaskemaskina om han går med dem en hel dag. hehe
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 21. juli 2007 #22 Skrevet 21. juli 2007 Undertøy er kvør dag, MEN har ungane bada på kvelden og rein truse da så er det ikkje altid den blir bytta om morgon. Med gutten våres som tørker seg sjav av og til når han har vert på do blir den sjekk om morgon hvis trusa var rein kvelden før, er den ok så blir det bytte neste morgon. Tskjorter er etter behov på kor ofte, er dei møkkete så blir dei skifta, er dei ikkje det så ser eg ann litt. Med ungane så er det som regel girsa på så det blir som regel reint om morgon uansett. Eg sjav bytter undertøy daglig og det gjer mannen min au. Eg ser ann toppen men max 2 dagar. Mannen min jobbar med å pusse bil så det blir støvete så han skiftar også skjorte om morgon. Ergo.........daglig bytte for det meste av det meste
Koala *g07* Skrevet 21. juli 2007 #23 Skrevet 21. juli 2007 Jeg mener daglig når det kommer til det innerst mot kroppen, som undertøy og sokker.. T skjorte / gensere skifter jeg hver dag, men kan gå 2 dager også. Det samme gjelder for sambo her.
lille je Skrevet 21. juli 2007 #24 Skrevet 21. juli 2007 Daglig. Man svetter uansett litt, gjør man ikke? Hvis man dusjer er det jo ekkelt å ta på seg ei t-skjorte man har gått i en hel dag før....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå