Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Hei! Jeg er din hemmelige hobbyvenn =) Skal fikse gave og sende den over helga. Ser du har skrevet noen ønsker ang gave, må bare si at jeg ikke har noe peiling på scrapping, så nå har jeg sett litt på nettet for å finne ut hva det forskjellige er. Ser du har ønsket bl.a dies og brads. Noen spesielt som ønskes av de ovennevnte?
Bompimamma:) Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Hei... :-) Så hyggelig at du setter deg litt inn i dette med scrapping da.... :-) Av dies ønsker jeg meg blant annet enkel sommerfugl, marihøne, bie, øyenstikker, tulipan, pakker og noter. Finnes så mye fint. Er ikke vanskeligere enn at det kan byttes om jeg har den fra før heller.... Av brads ønsker meg meg små og enkle. Finnes i så mange ulike farger. Gjerne runde eller hjerteformet. Gleder meg masse til å finne en pakke i posten en dag.... Tror forresten postbudet her "streiker" nå om dagen, er ikke hver dag det kommer noe i det hele tatt i postkassa, og det pleier i alle fall å komme noen regninger og reklame... :-) :-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå