Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Noe så ufattelig vondt! Han ble begravet fra Alstadhaug kirke i går. Det var veldig fint, presten var kjempeflink og det var mange mennesker der. Presten sa mye fint både i minneordet og i talen sin. Vi hadde en solist som sang "vem kan segla" og "lykkeliten". Ved utgangen spilte organisten "amazing grace". Jeg, min bror, sambo og hans bror bar kista til grava, jeg og sambo senka den selv. Storebror gikk i hele går og sa "Mika baby borte". Utrolig sårt, selv om han ikke skjønner noe om døden så skjønner han at noe har skjedd! Så nå er også den dagen over, nå er det bare resten av livet igjen..
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Har ikke ord!!! stor klem til deg lillegull
Glajent@ med baby utenfo magen Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Har ikke ord jeg heller! Kjempe stor klem
Mamma'n til Thias Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Så utrolig trist... All min medfølelse til deg og din familie.
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 ord blir fattige ja!! all min sympati og medfølelse i den tunge tiden. ønsker deg og dine alt godt i framtiden!!!
marikatte *i ammetåke*;) Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Heldigvis har du gode minne du kan ta med deg på veien av resten av livet av en vakker liten engel som fikk navnet Mikael. Små føtter som ikke kan gå setter også dype spor! Tenker på dere i denne tøffe tiden, og takk for at du har delt minnet om vesle Mikael med oss. Varme tanker fra
Beama Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 Så utrolig trist! har ikke ord. all min medfølelse og gode klemmer sendes deres vei...
Julie83 Skrevet 21. juli 2007 #9 Skrevet 21. juli 2007 Så utrolig vondt å høre! Det er det verst tenkelige, og minst ønskelige! Vit at sorgen lindres med tiden selv om det kan være vanskelig å tro nå. Men tiden nå er for å sørge. Jeg tenker på dere.
pandabjørn Skrevet 21. juli 2007 #10 Skrevet 21. juli 2007 Huff så trist å høre kondolerer så mye.....
melkekua™ Skrevet 21. juli 2007 #11 Skrevet 21. juli 2007 Trøst hverandre i denne tungen tiden! Jeg har ingen ord Lillegull...ingen mor eller far skal måtte begrave sitt barn! Dere er i mine tanker. Stor klem fra
kaur *har født!* Skrevet 21. juli 2007 #12 Skrevet 21. juli 2007 Jeg kan ikke forestille meg hvor vondt det må være å begrave barnet sitt. Håper det blir lettere å bære med tiden...
BEA-77 Skrevet 21. juli 2007 #13 Skrevet 21. juli 2007 Kondolerer... Dette var veldig trist å lese, tenker på deg og familien din. Fred over minnet til lillegutt.........
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 21. juli 2007 #14 Skrevet 21. juli 2007 har ikke ord.... Synes så forferdelig synd på deg nå lillegull...ingen mor skal behøve begrave sitt barn :-( Sender over alt jeg har av varme tanker og styrke til dere i tiden fremover.........
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #15 Skrevet 21. juli 2007 Fikk tårer i øynene jeg nå Sender deg en stor klem. Ta godt vare på hverandre, dere har min dypeste medfølelse.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 21. juli 2007 #16 Skrevet 21. juli 2007 Huff da LIllegull.... Jeg har tenkt masse på dere disse dagene her! Ikke lett å bære sitt eget barn til graven... Har selv gjort det og det unner jeg ingen foreldre!! Sender dere en kjempestor klem jeg til deg, din kjære og storebror! Tenner et lys for dere idag......
Leon+Ava Skrevet 21. juli 2007 #17 Skrevet 21. juli 2007 ÅÅÅÅÅ så utrolig trist. Jeg har ikke vært på bim på lenge pga flytting, men har hatt dere i tankene hele tiden. Lurte veldig på hvordan det gikk med dere. Håpet hele tiden at det skulle gå bra, så det her er veldig trist å høre. Tenker masse på dere!!
line_n & sara Skrevet 21. juli 2007 #18 Skrevet 21. juli 2007 så utrolig leit at det endte slik.. lykke til videre, lillegull, tenker på deg!
linda87<3 Nathalie 5/9<3 Skrevet 21. juli 2007 #19 Skrevet 21. juli 2007 Jeg vet desverre så alt for godt hvor vondt du har det nå. Det er ingenting jeg kan si for å gjøre smerten din mindre vond, men jeg lover deg at selvom du skal bære sorgen og savnet etter Mikael resten av livet ditt, vil ting bli lettere med tiden. på www.englesiden.com kan du prate og lese om andre engleforeldre. Ønsker deg og familien din alt godt i den tunge tiden. Klemmer
~Simelisa & Marina~ Skrevet 21. juli 2007 #20 Skrevet 21. juli 2007 Sender all min medfølelse til deg og dine kjære i denne sorgprosessen... Husk å støtt hverandre i denne tiden som kan ta laaang tid, spesiellt for din sønn og mange reaksjoner kan komme som lyn fra klar himmel, helt uten forvarsel... <3 Snakk masse med hverandre om det vonde som har hendt <3 ps: kommer dere/er dere fra trøndelag?alstadhaug kirke? Sender masse god og varme klemmer fra
doffine Skrevet 21. juli 2007 #21 Skrevet 21. juli 2007 Ord er fattige, lillegull. KONDOLERER... Mikael vil alltid bli husket og måtte fred lyse over minnet over ham.. Varme tanker til deg og dine i en slik stund...
<3 2008 <3 2012 <3 Skrevet 21. juli 2007 #22 Skrevet 21. juli 2007 Uff så ufattelig trist å høre..har ingen ord...kondolerer.. Varme klemmer til deg og dine i denne vanskelige stund..
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #23 Skrevet 21. juli 2007 har heller ikke ord...vet ikke hva jeg skal si.. du har all min medfølelse.. hjertet mitt blør for deg..
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #24 Skrevet 21. juli 2007 Dette var utrolig trist å lese... Dette er det tøffeste et menneske kan oppleve... Mine tanker er hos dere. Ta vare på hverandre. Klem
SokkeLaila Skrevet 21. juli 2007 #25 Skrevet 21. juli 2007 ..har tenkt mye på dere de siste dagene.. Det dere går gjennom er det verste noensinne... Jeg kommer alltid til å huske historien om den tapre lille kjempen og engelen Mikael.. Ta vare på hverandre i sorgen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå