Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Noe så ufattelig vondt! Han ble begravet fra Alstadhaug kirke i går. Det var veldig fint, presten var kjempeflink og det var mange mennesker der. Presten sa mye fint både i minneordet og i talen sin. Vi hadde en solist som sang "vem kan segla" og "lykkeliten". Ved utgangen spilte organisten "amazing grace". Jeg, min bror, sambo og hans bror bar kista til grava, jeg og sambo senka den selv. Storebror gikk i hele går og sa "Mika baby borte". Utrolig sårt, selv om han ikke skjønner noe om døden så skjønner han at noe har skjedd! Så nå er også den dagen over, nå er det bare resten av livet igjen..
fleXibel Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Klump i halsen og tårer i øynene. Tenker på deg... Har liksom ikke ord.. *klem*
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Å kjære deg, vet ikke hva jeg skal si, ord blir overflødige nå. Føler med dere i sorgen.. klem
2jenter♥♥ Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Stooor klem til deg!! Men nå har han det godt iallefall. Klem fra
♥♥ M ♥♥ Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Det må være det verste en mor kan oppleve. føler virkelig med dere. og tenker masse på dere. ta vare på alle minner. klem fra meg
SnupsaTupsa Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Uff, jeg føler så med dere. Sitter her med tårer i øynene... Det er ingenting jeg kan si eller gjøre for dere, men jeg tenker mye på dere... Mange trøsteklemmer og varme tanker,
Mamsen til Silje Skrevet 21. juli 2007 #8 Skrevet 21. juli 2007 Finnes ikke ord men mange varme tanker til deg og dine... Så utrolig meningsløst,men hvem skjønner seg på livet??
anonym-nå Skrevet 21. juli 2007 #9 Skrevet 21. juli 2007 Off, så leit:( helt ufattelig at verden skal være så urettferdig! Tankene mine går til dere!' Gu så leit og trist, *tårer i øynene* Stakar liten og stakar familie.
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 21. juli 2007 #10 Skrevet 21. juli 2007 Finner ikke ord for hvor mye jeg føler med dere. Ingen skal behøve å oppleve noe så vondt. Mine tanker går til dere og lille Mikael flere ganger om dagen faktisk, og jeg håper, når den værste sorgen har lagt seg, at dere han se tilbake på de ukene dere fikk ha Mikael her med glede og beundring. Den lille kjemper kunne gitt opp så mye tidligere, men han valgte å få bli kjent med dere, og berike livene deres for en kort stund. Ta vare på minnene! Klem.
ejiec++ Skrevet 21. juli 2007 #11 Skrevet 21. juli 2007 Tenker på dere hver dag nå -og sender dere min dypeste medfølelse i sorgen! Pass godt på hverandre, og lykke til fremover... Klem...
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #12 Skrevet 21. juli 2007 så trist, kondolerer så mye .. ord blir fattige i slike situasjoner, men en varm klem til deg og dine i den tunge stunden kan hjelpe
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #13 Skrevet 21. juli 2007 Som de fleste andre sier her; det er vanskelig å finne ord. Håper det er en trøst for dere, selv om jeg veldig godt forstår at det er vanskelig å fatte akkurat nå, at nå har Mikael det godt. Håper dere tar vare på hverandre, og så sender jeg varme tanker, klemmer og ønsker at livet heretter vil fare pent med dere. Tiden leger ikke sårene, men med tiden blekner de værste arrene og smertene avtar. Ta tiden til hjelp, vær åpne og ærlige, og snakk! Med hverandre og med dem som har rygg nok til å høre! Håper dere har mennesker rundt dere som virkelig viser seg som ekte venner!
Tonje og Litjklompen <3 Skrevet 21. juli 2007 #14 Skrevet 21. juli 2007 Off! Vet ikke helt hva jeg skal si! Er fryktelig leit at det måtte ende slik! Tankene mine og varme trøsteklemmer går til familien og til alle dere som sørger over den lille! :¨(
Monajenten Skrevet 21. juli 2007 #16 Skrevet 21. juli 2007 Åh Lillegull, jeg får så vondt av deg!! Ord kan ikke beskrive den vonde følelsen dere må sitte med. Du virker så sterk, og jeg beundrer deg. Mikael var ufattelig heldig som fikk de beste foreldrene han kunne ha fått. Han er nok stolt av dere! En dag treffes dere igjen. Alle mine tanker går til dere.
benki Skrevet 21. juli 2007 #17 Skrevet 21. juli 2007 Nei og nei.. kondulerer så utrolig mye!! Ingen skal behøve å oppleve noe sånt=( Dere har vært utrolig sterke i tiden som har gått og for ikke å snakke om lille kjemperen. Han har det nok bra nå og får hvile.. ta med dere minnene til dere treffes igjen... stor klem
~chess~ Skrevet 21. juli 2007 #18 Skrevet 21. juli 2007 Noe så forferdelig trist! Vanskelig å finne ord, men vil bare si at jeg ønsker dere alt godt framover. Ta vare på hverandre! Klemmer fra
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #20 Skrevet 21. juli 2007 Får tårer i øynene jeg nå, jeg kan ikke fatte hva dere går gjennom. Ønsker dere alt det beste videre. Klemmer fra
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 21. juli 2007 #21 Skrevet 21. juli 2007 ....vondt å lese.. klemmer til deg fra Lukas og mamma`n hans..
melkekua™ Skrevet 21. juli 2007 #22 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har ingen ord Lillegull...dette var så trist å lese.... Dere er i mine tanker. Stor klem fra
Cat.68 Skrevet 21. juli 2007 #23 Skrevet 21. juli 2007 Så vanvittig trist å lese. Ingen skulle vaere nödt å begrave sitt barn. Mange klemmer til deg.
yasmina Skrevet 21. juli 2007 #24 Skrevet 21. juli 2007 Huff, saa uendelig trist lillegull. Mine tanker gaar til deg, storebror og pappaen og alle de anndre som var gald i lille Mikael. Foeler slik med dere og haaper dere finner stoette i hverandre gjennom denne tunge tiden som venter dere og at dere tar i mot den hjelp soom blir tilbydt dere. Pass godt paa hverandre ! Mange klemmer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå