Rogalandsjente -og lillegull:) Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Jeg skulle gjerne ha farga skoene jeg hadde i bryllupet mitt svarte, noen som vet hvordan jeg kan få gjort dette? Var innom noen skobutikker i går, men de anbefalte meg bare og spraylakkere dem med spray fra f.eks biltema,men da ville de flasse etter jeg hadde gått med dem ei lita stund.. Har ærlig talt ikke lyst å farge skoene til 1100 kr med spraylakk, som kommer til å flasse etter kort tids bruk, og vet det skal finnes et produkt for å farge dem, men finner ikke ut av det på nettet.. det er forresten hvite silkesko.. ) Hadde blitt veldig takknemlig om noen visste dette, for skoene er utrolig behagelige å gå på og jeg skal være forlover i min søsters bryllup i august og skulle så gjerne hatt dem svarte til da...
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Jeg tror noen brudesalonger kan ordne med farging om du ønsker det. Det koster rundt 300 tror jeg (i allefall var det en pris som var nevnt for meg da jeg så på brudesko).
mamma til trollungen Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 jeg spurte på skobutikken da jeg kjøpte sko, og der sa de at man måtte pusse/slipe vekk fargen som var på skoene for så å bruke en farge/skokrem og farge de med, denne må også kjøpes i skobutikker. men hun sa at det aldri ble like bra som orginalfargen, at det kom til å flasse av etter en liten stund.
Anonym bruker Skrevet 24. juli 2007 #4 Skrevet 24. juli 2007 Trur jeg såg noe slikt inne på www.kreativtbryllup.no.
Vannmann35 Skrevet 26. juli 2007 #5 Skrevet 26. juli 2007 http://www.kreativtbryllup.no/index.php?main_page=index&cPath=37_68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå