Gå til innhold

Oj oj.. kan det være fødsel??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt litt vonde murringer i underlivet i dag. Føltes litt som om jeg åpner meg liksom. Babyen har vært ganske rolig den siste uken, og jeg har hatt en del utflod som jeg har vært i tvil om kanskje kan ha vært slimproppen. Var på do nå for et kvarter siden og fikk litt blodig slim på papiret...

Er 39 uker i dag... Hva tror dere?

Blir det fødsel snart?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blodslim kan tyde på at ting nærmer seg i alle fall. :) Lykke til:):)

Skrevet

Ville ikke håpet for mye. Slimproppen kan gå lenge før fødsel. Og murringer kan man ha lenge. Vent og se det an. Kjipt å bli skuffet. Trodde ting var igang her, for et par kvelder siden, men nei....

Krysser fingrene for at det er fødsel på gang snart, hos oss begge :) Klem!

Skrevet

Takk. er skikkelig spent nå... Hadde lovet meg selv at jeg ikke skulle bli utolmodig denne gangen, siden jeg gikk ti dager over med Thea. men da blødde jeg først 8 dager over termin.

Hååååper det skjer mer her nå!!!!

Skrevet

spenende :) sleng litt fødestøv over til meg hvis du kommer igang :)

Ikke så mye annet å finne på på en grå lørdag, så det hadde passet veldig greit å bli mamma i dag..

Vi får krysse fingrene :)

Skrevet

Hvis det er blodslim skal du ringe føden. Veldig stor sjanse for at det skjer noe snart.;o)

Du skal alltid kontakte føden ved blodspor, enten det er i slim eller bare blod.

Skrevet

Nææ ikke stort som skjer her gitt!! Murringene og sammentrekninger har roet seg helt. Håper på at det er stille før stormen. Sist gikk det 48 timer fra blodslim og murringer til fødselen var igang.

Men jeg er IKKE innstilt på å gå flere uker til.

Ønsker meg selv- og alle andre fødeklare bim-damer masse fødestøv

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

* * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Skrevet

Var som å lese om meg selv! Jeg hadde hatt vonde murringer ett dgn,sterkere etterhvert som jeg gikk mer og mer igår,men ante ikke hva det var egentli.

Ringte føden igår kveld for de jeg ble engstelig,kanskje holdt det på å åpne seg...og de ba meg komme til en sjekk.Ble sittende og vente 20 min før de fikk tid til å se på meg og det ble vondere og vondere.Da de skulle til å sette på meg "registrering" fikk jeg 2 vonde rier!

Jeg var sikker på at nå ble det fødsel jeg.Kjemperedd,jeg er bare i uke 31.Jeg skalv og hakket tenner..hoff. Heldigvis roet allt seg ned,Jeg fikk streng beskjed om ikke å jobbe mere men holde meg rolig heretter og jaggu skal jeg følge rådet,jeg har ikke lysst til å føde for tidlig.Stakkars liten tenker jeg da.

Tok ul,ingen åpning heldigvis.

Skrevet

men det var så lite...

Har vært plaget med en del blødninger i begge svangerskapene, men ikke så sent i svangerskapet da. Tenker jeg ser det ann til i morgen.

Noen som vet om det er "farlig" å ha modningssex nå etter at jeg har hatt litt blodslim...?? Det satte igang forrige fødselen min nemlig :)

Tenkte at gubben skulle få hjelpe til litt i kveld....

Skrevet

Til barn av regnbuen

Skal man?? Jeg trodde man bare trengte kontakte føden hvis det var større mengder frisk blod?

Men det skader jo aldri å ringe, bedre for ofte enn for sjelden!

Skrevet

Oj. 31 uker er jo alt for tidlig. KNIIIP igjen, og ta livet med ro ja. Men husker fra forrige svangerskap at vi var en tur på føden i uke 34. Var også engstelig for tidlig fødsel da. Men det roet seg ned igjen, og jeg gikk ti dager over før Thea kom.

Skrevet

Ja, kanskje jerg skal ta en tlf. Kunne jo vært greit å få sjekket om det er åpning i hverfall. for da slipper jeg å gå å lure i lange tider hvis det ikke er fødsel i snar fremtid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...