Gå til innhold

Høtt og tvillingene


Høtt

Anbefalte innlegg

Hei! Nå har vi endelig kommet hjem fra Ullevål etter litt over 6 uker der nede. Ble passelig lei etterhvert, men trygt og godt. Nå er vi hjemme og har vært ute og trillet. Det var stor stas, vi hadde gledet oss enormt! Alt er bra med Truls og Ludvig, men blir litt lite søvn på oss... Kommer vel snart i rutine. Lykke til alle dere andre. Blir vel kanskje treff etterhvert med barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, så koselig å høre at det går fint med dere!! Deilig å komme hjem tenker jeg. Hvor store er tvillingene blitt nå i forhold til fødselsvekt?

Jaaaa nå håper jeg at vi andre kommer etter snart, er jo helt sprekkferdig :o) Lykke til, håper vi sees på treff snart! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at alt går bra med dere! Har tenkt på deg og guttene. Så koselig å ha dem hjemme og kunne gå tur :) Er veldig spent på hvor store de er nå. Jeg har fortsatt en måned igjen, føles som evigheter!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har guttene blitt "store".. Truls veide i går 2610g og Ludvig 2340g. Kraftkarer:-)

Masse lykke til til dere. Det går sikkert fort nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Høtt!

 

Så bra å høre at dere er hjemme med tvillingene nå.

Håper alt står bra til!

 

Her er det 2 uker igjen, så enda litt tid å vente.

 

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei, har ikke vært inne her på en stund, men puh! så fint å høre at du er hjemme med dine to små englebarn! Jeg har tenkt på dere masse, spesielt når jeg har vært på UUS til kontroll. Gleder meg til treff når vi har fått bebyene våre vi også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...