Solskinnsjenta Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 16.juli ble Håkon og Sunniva tatt med keisersnitt, hhv kl 0940 og 0941. Vitale mål for Håkon var 2790 g og 48 cm, Sunniva var 2150 og 46 cm. Vi ligger fortsatt på sykehuset, men er i god form alle sammen. Håkon har hatt litt gulsott og måtte ligge et døgn i lyskasse, mens Sunniva ligger i varmekasse for å holde varmen litt bedre. Det er foreløpig helt fantastisk å være mamma, spesielt siden jeg får så god hjelp av mannen min, og av de ansatte her på barselavdelingen. Blir spennende å se hvordan det blir når vi kommer hjem! Fødselshistorie kommer senere!
*RutIetutt* Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Gratulerer så masse og lykke til med de små nurkene:o)))
attpåklatt!! Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Åååå, så kjekt, nå ble eg glad!! Gratulerer så mye til dere!! Koos dere masse, og nyt "oppvartingen" du får på sykehuset!! Ønsker dere masse lykke på ferden videre!! *klem*
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Gratulerer så mye! Ønsker dere lykke til videre!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå