~~Sofapoteten~~ Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 I oppskriften står det 4 dl kefir. Kan jeg ta 3 dl kefir og en dl baileys istedenfor? blir det bra mon tro...
moniccen og Stina 14.06.07 Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Kokke-sambo sier det blir bra )) Ca samme tykkelse på væsken så )) *hihi* Alko-kake...
enpå6årogeipå9mnd:) Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 nyskjerring jeg!!! Hva slags kake er dette? Høres digg ut..
~~Sofapoteten~~ Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2007 oh, da skal det bakes ) Takk for svar.. Er forøvrig en sjokoladekake, kanskje med en dæsj Baileys i glasuren også tenker jeg ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå