Clavia Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Hei Jenter! Idag er jeg 13 dager over IKM og har testet negativt med siste test onsdag. Har testet med ClearBlue hele veien. Idag er det lørdag og imorges tok jeg en Quick response test. Den hadde en sterk strek og en veldig svak strek. Kan jeg være gravid eller er det vanlig å kunne se den andre streken på disse testene? Noen som har testet med QR, fått svak strek og vært gravid??
jiha Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Heisann=) Faktisk så er quick respons testene mere følsom en clear blue.. Hvorfor alle skal teste med clear blue fårstår jeg ikke.. men om testen er positiv vet jeg ikke, men sjekk denne linken, det som er vesentlig med den streken du har fått er om den har farge eller ikke.. er den grå er den negativ men er det farge i den er den positiv uansett hvor svak den er.. http://www.pernille.info/testgalleri.htm lykke til=)
Lennox 73 Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Jepp jeg har testet men QR,fått svak strek og var gravid.En svak el sterk strek er bevis på hcg (graviditetshormon) og da er man jo gravid. ....du har nok veldig lite hcg ennå,men er nok gravid du;))))9 lykke til
Sol :) Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Hadde IKM på tirsdag. Har testet med QR bestandig. Ble glad nå... for den har vært negativ hittil og tenke at kankskje jeg har brukt en test som ikke var helt bra. Men da vet jeg at jeg kan bruke den til jeg får to streker en dag;) Skla igjen teste med QR på tirsdag om ikke TR kommer før den tid:) Lykke til med en sterkere strek neste gang
Clavia Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2007 Nå tok jeg en QR test til og der er det også en lys rosa strek... Er det mulig? Kan jeg faktisk være gravid???
anesam Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 JA du er helt sikkert gravid!! Jeg fikk bare kjempe svake streker med QR.... De hadde bare de på apoteket her jeg bor, så jeg tok en urinprøve med på legekontoret - og den var klart positiv! ingen tvil!! :-)
NoBlonde-fått ei prinsesse Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Hei ikke for å dempe gleden eller no men jeg tok en QR test men leste den av etter 5 min.. da var det en svak strek der.. leste littom de testene og det er flere som gir utslag ETTER gåtte 5 min . håperdu leste av før 5 min.. og at du er grav id.. jeg var det ikke da.. men ble det senere.. lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå