MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 http://pic6.piczo.com/evennikolay/?g=44882671
Helene <3 Sarah Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Som snytt ut av nesa på pappaen sin han der da Jeg har forresten møtt deg for noen år siden (1-2) Du kjenner visst pappaen til jenta mi
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2007 åååå?? hvem er du??? hihi
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2007 nå så jeg hvem pappaen var=) ja, kjenner han... hvor møtte jeg deg da?? grattis med jenta, fikk bilde av PM=) har sagt til han at min gutt kommer etter jenta deres men da ble han gal... hihi....
Helene <3 Sarah Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Skøyejente sammen med en Haramsgutt Er bilder på profilen min her av oss begge..
Helene <3 Sarah Skrevet 21. juli 2007 #9 Skrevet 21. juli 2007 Har truffet deg hos JK i Haram noen ganger, men det er jo lenge siden så ikke sikkert du husker meg nei Grattis med en kjempeflott gutt da! PM er stort sett gal, så ikke bry deg om det Og slikt må jeg bo sammen med, hehehe
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #10 Skrevet 21. juli 2007 Hehe... var mange folk ut og inn hos meg og JK min sambo er forresten også PM =) hehe!!! per mathias... Var litt artig når din Pm sa at han hadde fått ei jente som het sarah.... for viss vi hadde fått jente skulle hun hete Zara Kristin
Helene <3 Sarah Skrevet 21. juli 2007 #11 Skrevet 21. juli 2007 Ja det var mye liv der oppe til tider, og sikkert ennå, men er en stund siden jeg hadde noe kontakt med den gjengen.. Vi hadde ikke Sarah som alternativ engang før etter vi kom hjem med henne.. Men det er jo utrolig fint da Uansett gøy å se at det ikke er bare jeg fra vår del av landet som slenger her inne på dib.. E stort sett bare her jeg har kontakt med andre med babyer. No skal vi levere lisja hos besteforeldrene og ha et par timer for oss selv til shopping
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #12 Skrevet 21. juli 2007 Så deilig! Shopp i vei! Eneste jeg savner med å bo der er Moa! hehe... en gang moa-jente, alltid moa-jente! Blir ikke det samme og gå på CC her nede som det heter!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå