Trulto*Prins&Spire* Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Vi skal til spania straks, og forrige gang lot vi bare hver å drikke. Men no er sønnen vår litt eldre, og er veldig glad i melk. er melken der bra nok?? eller bør vi prøve og komme på løsninger?Har du noen kanskje??
Hiv o'hoi Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 vanlig melk der smaker skikkelig dritt.. synes jeg da.
Bea80 & Gullgutten Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Den vanlige som står i kjøleren Semi-skimmed (lett) er god, tror ikke det er noe stor forskjell fra hjemme. Men de langholbarhetsmelkene de har er ikke noe særlig å satse på. Så kjøp melk som står i kjøleren tror den er grønn og hvit hvis jeg husker riktig.
Trulto*Prins&Spire* Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2007 ok, takk skal du ha.. skal notere meg
rufs Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 vi var i spania i fjord,i to uker,vesla elsker melk..kjøpte flere forskjellige typer der,men alt ble tømt ut,hun nektet,var ikke noe godt,da vi kom til gardemoen kjøpte vi en kartong på kiosken til de hver,som de drakk,tomt på noen sekunder:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå