Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Jeg er blitt hekta på brød med kaviar og hardkokt egg, men jeg vet jo at det ikke er så bra med for mye egg. Men går det greit å avogtil spise to egg på en dag ? Med tanke på bebisen og slikt ?
kaur *har født!* Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Kan ikke skjønne at det skulle være skadelig... Dersom det er kolestrolet du tenker på, skal ikke egg ha så mye å si som man har antatt, etter det jeg har hørt.
*RutIetutt* Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Det går helt fint:o) Har selv hatt noen sånne dilla-perioder noen ganger...to stekte egg til frokost hver dag i en periode, he he:o) Egg er jo veldig sunt det, masse proteiner og næring i det og ikke så ille ang kolesterol som tidligere antatt - så bare kos deg du:o)
Julie83 Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Noen er ømfintlige for noen syrer i plomma, og bør derfor ikke ha for mye av det. Selv blir jeg uggen av egg i svangerskapet(selv om jeg har lyst på det), men dersom du ikke merker noe til det er det nok bare å spise!
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Egget i seg selv er jo kjempesunt, men d er d som en steker d i som gjør at det ikke blir fullt så sunt.. Men en kan vel spise så mye egg en vil..
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 får satse på at det går greit, er ikke hver dag jeg spiser to egg til frokost.. men som o ftes ett, hehe! blitt helt hektet! jeg hardkoker egget, og spiser det på brødskiva med kaviar, mmm. får prøve å holde meg til ett heretter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå