Askepott 3 barnsmor Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Hvor får jeg kjøpt en skikkelig rosa trehjulssykkel i oslo eller akershus??
SnupsaTupsa Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Hei! Storesøster her fikk i bursdagsgave av besteforeldrene. DBS Bumbo. Ringte de og spurte nå, og den er kjøpt på G-sport i Ski ;O) Håper alt er bra med dere. Så hun hadde hatt problemer med øret sitt stakkars... Er det bra igjen? Hils! )
Askepott 3 barnsmor Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 21. juli 2007 Takk for svar..så bra at den er kjøpt i ski da har jeg ikke lange veien takk for tips:)hun har ikke hatt ørebetennelse siden hun la inn dren men det ene øret er svart inni så må få undersøkt dette tror det er en skorpe fra operasjonen.Hvem er du egentlig?Husker ingen med det nicket..
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Her er en skikkelig rosa trehjulssykkel, selv om den ikke ser slik ut på bildet... Jenta vår fikk velge selv, mellom rosa og blå - og valgte blå... Finn din forhandler her: http://www.g-sport.no/gs/templates/ForhandlerListe.aspx?id=2065
SnupsaTupsa Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Hei igjen! DBS BAMBO heter deb! skrev litt feil, jeg... hihiii *rødme* Vet at det ikke er langt fra dere, derfor jeg sa det ;O) Håper det "bare" er en skorpe da! Ikke godt sikkert... Skummelt og leit når det er noe med de små... Kanskje jeg skal beholde anonymiteten min da?! hihi Neida, dere kjøpte Volvo'en min! )
Askepott 3 barnsmor Skrevet 21. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2007 å ja hadde en anelse om at det var deg:)Du var jo gravid da vi var hos deg..Hvordan er det å være to barns mamma?Vil ha en til snart jeg også..
SnupsaTupsa Skrevet 21. juli 2007 #7 Skrevet 21. juli 2007 Skal dere ha en til? Joda, det går veldig bra. Lettere enn forventet, men hektisk er det. Har måttet lære meg å overse rotet og husarbeidet som trengs for å si det sånn hihi Minstejenta blir 8 mnd i morgen! Det har gått utrolig fort! Snart er ikke hun baby lenger heller... Rart å tenke på at jeg var gravid igjen da storesøster'n var så stor... Skjer ikke denne gangen for å si det sånn hehe Men gled dere! Kjempemoro med søsken!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå