Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 har hørt man skal ikke gi dem banan pga treg mage ?
mammantilverdensbestebarn Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Gutten min blir treg i magen av banan.... har hørt om flere som blir det også, så kanskje lurt å være litt forsiktig med å gi det.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Vår gutt ble løs i magen av banan, så det er med den som med mye annet, det kan gå begge veier. Du kan sikkert prøve det til babyen din, men ville bare begynt med bitte litt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå