Gå til innhold

hodeverk

Anbefalte innlegg

Skrevet

beklager om det finnest liknende innlegg, men er en pine å lete gjennom alle spm for å se om der er noe som stemmer overens med mitt.......... hode verker som besatt.

spes når jeg bøyer på overkroppen nedover, eller tar brå bevegelser. har hatt disse hodepinene siden tirsdag og er mektig lei/ og litt bekymret. er det vanlig? eller kan det vere tegn på noe? er i min 35 uke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje du skulle fått sjekka blodtrykket ditt og urinen din...

Så du kan utelukke svangerskapsforgiftning.

Har du noe hevelser i kroppen da???

Skrevet

takk for svar...

jeg hadde time med jordmor tirsdagen, og fortalte om hodeverken da, siden den hadde plaget meg hele dagen. Bt var fint og ingen ting i veien med urinen heller. hun mente kanskje at jeg burde hvile meg litt, men det kunne jeg ikke da, siden jeg skulle på jobb. noe som jeg også skal om 2 timer.... uff, ikke så greit. har litt hevelser, hun skriev 1-2 på kontrollen sist.

Skrevet

Uff, kan hende det kommer av at du er litt sliten å bør begynne å lytte til kroppen og ta det litt med ro...

Ei venninne av meg fikk svangerskapsforgiftning nå, det begynte med hevelser, så ble blodtrykket høyt og til slutt kom det eggehvite i urinen...

Ikke for å skremme deg altså, å sier ikke at det er det du har... men tenk litt på deg selv og barnet nå og slapp av....:))

Ikke stress ihvertfall!!

Gjest Ut på tur
Skrevet

Det er kanskje på tide med litt sykemelding dersom hodet ikke blir bedre? ? Kan jo ha bare noen % sånn at du kan jobbe kortere dager eller færre dager?? jeg hadde en periode hvor jeg jobbet 4 dager i uken. Hjalp veldig :)

Hvile er liksom nødvendig når man er gravid....

Husk å drikke MASSE hjelper hvertfall meg. Jeg går ikke oftere på do...dit løper jeg jo hele tiden uansett ;)

Skrevet

uff, stakkars... håper det går bra med dem.

ja, du har sikkert rett... ringte nettopp på jobben og ga beskjed om at jeg var dårlig i dag, så nå skal jeg finne sengen igjen og håper det gir seg. så får jeg høre litt med JM over helgen, hva hun mener...

takk for svar:)

god helg og lykke til med jenta:)

HI

Skrevet

ja, får høre hva JM sier over helgen tenkte jeg....

Drikke ja, det gjør jeg, som en svamp;) he he, lurer på hvor langt jeg hadde komt, om jeg skulle telle hvor mange ganger jeg går på do hver dag;) ikke få.

Skrevet

Takk for det.

Masse lykke til til deg også:))

God bedring, hvil deg og drikk masse vann!!:)

God helg:))

Skrevet

Sitter her med hodpine nå jeg..slitsomt...menj jeg har fått påvist at jeg har svangerskapsforgiftning....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...