Gå til innhold

Fri for sengelektyre.. tips til god bok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ferdig med Havfruestolen (Sue Monk Kidd) nå..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke lest noen av bøkene.. vil begynne med nummer 1 da isåfall... hm.. kanskje det kanskje...

Skrevet

Stieg Larsson- Menn som hater kvinner hvis du ikke har lest den, den var bra!

Skrevet

"kokkejævler" var også en meget interessant bok. Anbefales alle som vil se hvordan hværdagen er bak restaurantveggene i USA og nedover Europa.

Skrevet

"hermanas" av torgrim eggen.

kjempebra bok...anbefales på det sterkeste

Skrevet

Ser du ikke har lest Harry Potter-bøkene....gled deg, du har mange herlige bøker foran deg:o) Er nesten misunnelig på de som ikke har lest dem enda;o) Kjøpte meg den siste i dag, så nå skal jeg sette meg ned å lese:o)

Stieg Larssons bøker er også knallbra!

Henning Mankells bøker om Wallander om du ikke har lest disse kan absloutt anbefales.

"Historikeren" av Elizabeth Kostova

Alle bøkene om Harry Hole til Jo Nesbø (jeg har nettopp lest de to første - er hekta, ja)

Val McDermids bøker er også knallbra!

Skrevet

Stieg Larsson - Jenta som lekte med fyrstikker (bok nr 2). Begge bøkene er dritspennende! Det er nesten så jeg skulle ønske at jeg ikke hadde lest dem, slik at jeg kunne glede meg over dem på nytt.

Skrevet

Tusen takk for tips! Skal stikke innom pappa og se hva han har... Stieg Larsson vet jeg han hvertfall har.. hehe.. kjekt med et "bibliotek" i familien ;)

Skrevet

Ja, en sånn mamma har jeg også...hun har "alt" av bøker både på engelsk og norsk...så jeg slipper å kjøpe, hi hi;o)

Skrevet

Hvis du ikke har lest harry, så har du mye kjekt i vente;);)

Ellers er Hekseringen veldig kjekk, det er en serie de har i butikken. Sist den kom ut var det i 8 bøker, tror de lagte større utgaver nå og da tror jeg den kom i 5 bøker hvis jeg husker riktig. Knallkjekke;) Diana Gabaldon tror jeg har skrevet de.

Skrevet

- Vannmelonen av Marian Keyes + resten av bøkene om Walshsøstrene

- PS. Jeg elsker deg av Cecelia Ahern

- Den siste dansen av Jan Mehlum

- Din eneste venn av Jan Mehlum

- Under bordet av Heidi Linde

- Damenes detektivbyrå nr. 1 av Alexander McCall Smith + resten av bøkene om Mma Ramotswe

- Enke for et år av John Irwing

- Doppler av Erlend Loe

- Naiv Super av Erlend Loe

- Berlinerpoplene av Anne B. Ragde

- Eremittkrepsene av Anne B. Ragde

- Svalen, katten, rosen, døden av Håkan Nesser

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...