Gå til innhold

finnes det havregrøt m smak for 4mnd ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor i såfall ? jeg finner kun nestle sin ....mais , ris

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har havregrøt banan-aprikos....

Skrevet

nei, med smak fra 6 mnd.:) men mini får mnd havregrøt med banan og aprikos, selv om han er 5 mnd.

Skrevet

Nei, men det er bare til å blande inn en halv most banan eller noe fruktpure;);) Knallgodt;)

Skrevet

kan jeg blande inn en halv banan selv om han er bare 4,5 mnd ? jeg leste ett innlegg der en sa hun blandet i en ts leverpostei i potet middagsglassene til sin gutt på 4 mnd ...kan jeg gjøre dette? lillegutt brekte seg då jeg prøvde og gi han potet og grønnsaksglassene også lurer jeg på hvor mye 3/4 er? det er det som er en full porsjon står det på nestle sin pakke , jeg bruker 6ts til ca 60 ml mme

Skrevet

Vet rett og slett ikke når de egentlig kan få banan, men tror det er tidlig, men kanskje lurt å bare begynne med littegrann hvis han ikke har fått det før.

Leverposteien ja, det var kanskje meg d?;);) Det fønket kjempefint her;) Tror ikke det er noe fare å gi en på 4,5 mnd leverpostei, men skal ikke si noe sikker. Vår er jo 5,5....

3/4 dl rekner jeg med du mener? dvs 0,75 dl (altså 0.25 fra en desiliter)

Når jeg lager grøt så måler jeg opp 1dl vann(100ml) og så sper jeg bare med grøt til den er sånn passe tykk. Synes målene på pakken ikke stemmer overhode, da blir den jo kjempetykk. Men du skal vel ikke ha mme i havregrøten? Den er beregnet til å blande med vann;);)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...