mamma til trollungen Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 er det noen som vet om noen fine lokaler i trondheim? gjerne en låve eller noe annet som ligger litt landlig til. har leid et lokale som jeg ikke hadde sett,men bare hørt var ok, som var så utrolig stygt:( så prøver å finne noe annet nå, men ikke så lett...
0406 Skrevet 22. juli 2007 #2 Skrevet 22. juli 2007 Hvor var det??? Holder på å skal begynne å planlegge vi også men tror vi er litt seint ute til å få det som er best. Når skal dere gifte dere? Hvis dere har god tid så har jeg hørt at Jonsborg er veldig fint. Dem har side på nettet der man ser når det er ledig og opptatt.
mamma til trollungen Skrevet 22. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 22. juli 2007 folkets hus på ranheim....og sikkert mange som ikke er enige med meg, men synes det var så trist rundt, helt innbygd med asfalt rundt. og veldig slitent innvendig. litt synd på en sommerkveld at man ikke kan sitte ute. vi skal gifte oss i slutten av august så er vel helt håpløst å finne noe annet nå. jonsborg så kjempefint ut ja! ellers har en venninne av meg valgt låven på kvilhaugen gård, og det ser også veldig koselig ut, og blir faktisk ikke så veldig dyrt heller. verdt å undersøke!
0406 Skrevet 22. juli 2007 #4 Skrevet 22. juli 2007 et spørsmål. På låven på kvilehaugen gård. står man for mat og alt sånn selv der også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå