Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Hei Jeg kom borti en "flue-smekker" med elektrisk støt og bare lurer på om det er helt ufarlig for barnet? Jeg fikk en liten karamell, men skvatt mest. Det er vel kanskje mest sannsynelig ikke farlig, men ble liksom litt redd alikevel. Noen som vet noe om dette? Jeg er 29 uker på vei og har kjent bevegelse og spark etter det lille strøm-støtet,,,
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 går nok bra..tipper bebisen din tåler mer enn ei flue;)
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 Hei, takk for svar... Hehe.. ja jeg får håpe det... Man blir bare litt overnervøs i blant... Alltid redd for at noe skal skade småtten....
♥Tuppa, Noah ;( Lillebror ♥ Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Jepp, I know hva du mener med overnervøs=p
janka1977 Skrevet 21. juli 2007 #5 Skrevet 21. juli 2007 Hei, Jeg var så uheldig å gå inn i et strømgjerde mens jeg holdt i en jernstang som sto i jorda!! Ikke spørr hvordan...) Jeg var vel da rundt 28-29 uker tipper jeg, og fikk en skikkelig karamell. På den tiden var hun kjempe aktiv og jeg syns bare hun ble stille og ikke ga lyd fra seg før på kvelden.. Jeg var SÅÅÅÅ redd!!! Jeg turte ikke si det til noen, for det var så j... klønete gjort, og jeg ville ikke gjøre mannen min redd eller sint, så jeg holdt det i meg helt til jeg kjente liv igjen. Kan godt si deg at jeg var på gråten hvert sekund og var så sint på meg selv!!! Så begynte jo bekymringene om hun kunne bli skadet av det... Puhe.. Men, jeg var til kontroll bare noen dager senere og fortalte legen om mitt utrolig klønete stunt, og han smilte og sa hun er helt ferdig utviklet har nok ikke merket det en gang så jeg skulle bare slutte å bekymre meg. Ingen fare, det det kunne ikke skade henne på noen måte. Så pust ut!! Du er ikke den eneste som har gjort sånne klønete ting og blitt bekymret!
Mamsen og lillegutt Skrevet 21. juli 2007 #6 Skrevet 21. juli 2007 Heisann! den fluesmekkeren du snakker om har vi. og den "strømmen" som er i den er den samme sort strøm som det er hvis du får "støt" i en bil eller lignende. Bare litt kraftigere. ikke farlig i det hele tatt. Men skjønner at du blir litt redd. Vi gravide tenker ofte det værste og ka som kan gå galt....
Anonym bruker Skrevet 27. juli 2007 #7 Skrevet 27. juli 2007 Hei alle sammen! Tusen takk for svarene. Det er var veldig betryggende å høre. Man blir litt smårar når man er gravid. Har tenkt i ettertid at jeg var nok en smule hysterisk. Men da er det godt å snakke med noen om det. Igjen tusen takk alle sammen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå