Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 Lille begynte å våkne veldig tidlig om morningen for snart et halvt år siden, mellom 0430-0530, og etter noen mnd m veldig tidlig start på dagen ble vi tipset om velling. Har brukt dette i 1 mnd, og han sover nå et par timer til på morgnen. Helt fantastisk! Jeg er hjemme å jobber en uke mens sambo er på hytta m svigers, der sambo og lille sover på samme rom, dette gjør vi ikke hjemme. Og nå har lille begynt å våkne på natta og de gir melk, og så velling på morningen igjen. Vil ikke at h*n skal få melk på natta for h*n var 8 mnd da vi nattavvennet, og trenger egentlig ikke melk på natta lenger. Liker ikke vanlig melk noe særlig, men har bedt de om å prøve litt mer fordi det er jo på tide å kutte ut mme snart. Spiser heller ikke brød så får nå grøt 3 ganger om dagen, spiser ellers middag ol så får i seg nok, er rund og god. MEN, hva skal vi gjøre?? Er det bare å kutte ut vellingen og håper på at h*n sovner igjen om morningen??
Gjest Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Ville evt bare gitt vann på natt..Og kuttet det u når han kom hjem. Han bruker ikke smokk?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå