Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #1 Skrevet 21. juli 2007 ...om det har noen betydning om man slutter midt i et pillebrett, eller om man bør ta hele brettet ut...? Jeg går på monofasiske p-piller... Takk for evt svar
Høstspire 2011 Skrevet 21. juli 2007 #2 Skrevet 21. juli 2007 Hei hei=) Jeg har alltid hørt, og fått beskjed selv av legen at jeg bør fullføre et helt brett slik at det ikke blir kluss med mens og eggløsning... =) Lykke til=)
Hemmeligheten Skrevet 21. juli 2007 #3 Skrevet 21. juli 2007 om du slutter midt i ett brett vil du mest sansynlig få "falsk mens" også vil kroppen rette seg etter en mnd eller sånn. tror jeg da :/ ingen ekspert på emne
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2007 #4 Skrevet 21. juli 2007 Hei! Jeg kan sikkert svare deg bedre om en mnd, men jeg sluttet på brettet etter at jeg hadde tatt pillene i to uker. Fikk deretter "pillemensen" noen dager etter. Vet altså ikke om jeg kommer rett inn i syklusen igjen, men jeg tror ikke det har så mye å si hvor i brettet du slutter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå